Noen som ikke har et snev av symptomer??

Ja! Er veldig trøtt, men syns jeg er det til vanlig også, så tør egentlig ikke å «skylde på» graviditeten.

Jeg hadde slik i går, 1 dag, var sikker på at det ikke var noe baby lengre, men kom tilbake i dag:facepalm:

Har egentlig bare ømme pupper å sulten hele tiden. Sist var jeg kvalm hele tiden å kastet opp. Savner egentlig på en måte det for da skjønte jeg at jeg var gravid. Føler meg ikke så gravid nå

Har egentlig bare ømme pupper å sulten hele tiden. Sist var jeg kvalm hele tiden å kastet opp. Savner egentlig på en måte det for da skjønte jeg at jeg var gravid. Føler meg ikke så gravid nå

Hvor langt er du på vei? Når kom kvalmen sist?
Her håper jeg på kvalme fritt svangerskap denne gangen :rolleyes:

Hvor langt er du på vei? Når kom kvalmen sist?
Her håper jeg på kvalme fritt svangerskap denne gangen :rolleyes:
Er 5+0 idag. Om jeg ikke husker alt for feil så hadde jeg kvalmen fra start. Jeg savner kvalmen jeg. Haha. Sykt men sant.

Er 5+0 idag. Om jeg ikke husker alt for feil så hadde jeg kvalmen fra start. Jeg savner kvalmen jeg. Haha. Sykt men sant.

Her kom kvalmen rundt 5uker sist. Det er jo en betryggelse med den kvalmen, men tror jeg vil stå over likevel :rolleyes:

Litt småkvalm, men d gikk over etter 2 uker omtrent. Ellers kjenner jeg lite til det. Spør du mannen mener nok han jeg er veldig hormonell :smiley-angelic006har eksplodert på han noen ganger ja:knegg:
Hadde lite symptomer sist også. Men var da på tidlig ul på sykehuset pga ekstra oppfølging så da såg jeg spiren tidlig. Nå derimot føles det ikke helt virkelig helt enda...

Jeg savner symptomer altså. Ja jeg har ømme pupper å føler meg hormonell. Men savner kvalmen for å virkelig kunne skjønne at jeg er gravid ja.

Jeg savner symptomer altså. Ja jeg har ømme pupper å føler meg hormonell. Men savner kvalmen for å virkelig kunne skjønne at jeg er gravid ja.

Nope! Den er ikke noe å savne. Lover deg :bag:

Det er jo mange som ikke har så fremtredende symptomer på graviditet. Fravær av kvalme er jo bare deilig. Er ikke kvalm jeg heller, og var ikke det i forrige svangerskap.

Jeg kan love deg at det ikke er noe å savne.. jeg skulle så inderlig ønske jeg slapp kvalmen

Jeg merker heller ingenting. Litt små uggen av og til, men jeg vil være kvalm!!! Puppene er ikke vonde heller! Ble glad når jeg skrev bursdagshilsen til bestevenninna mi idag og begynte å grine for det var ett tegn på at jeg faktisk er gravid
Er også 6 uker... æsj

Jeg merker heller ingenting. Litt små uggen av og til, men jeg vil være kvalm!!! Puppene er ikke vonde heller! Ble glad når jeg skrev bursdagshilsen til bestevenninna mi idag og begynte å grine for det var ett tegn på at jeg faktisk er gravid
Er også 6 uker... æsj
Jeg er spm deg bare uggen av og til. Men med 2 svangerskap med Hyperemesis, så er jeg glad så lenge kvalmen holder seg unna :hungover: hehe.

Jeg merker ikke så mange symptomer - mannen derimot merker maaaange:hilarious:
Samme her :laughing014
Fikk litt panikk i dag og sa til mannen at jeg merker jo ingen symptomer så tror ikke dette går bra... fikk tørt servert tilbake: "Tro meg! Jeg merker symptomene dine" :laughing002:hug003:smiley-angelic008

Jeg er spm deg bare uggen av og til. Men med 2 svangerskap med Hyperemesis, så er jeg glad så lenge kvalmen holder seg unna :hungover: hehe.
Det forstår jeg kjempe godt!
Dette er min 15.gang som gravid og har bare ett barn så kvalme for meg er himmel! Heldigvis vært ganske kvalm idag, men typisk det skulle komme på julaften

Jeg har hatt ekstremt ømme pupper i 3-4 uker, men de siste dagene har det plutselig gitt seg. Tenker det verste med en gang. Åh, slitsomt å være så høyt og lavt hele tiden :bom er 7+1 i dag

Back
Topp