Er det bare meg?
ikke ømme pupper enganf, er i uke 6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Er veldig trøtt, men syns jeg er det til vanlig også, så tør egentlig ikke å «skylde på» graviditeten.
Ja ikke sant! Hvor langt er du på vei?
Har egentlig bare ømme pupper å sulten hele tiden. Sist var jeg kvalm hele tiden å kastet opp. Savner egentlig på en måte det for da skjønte jeg at jeg var gravid. Føler meg ikke så gravid nå
Er 5+0 idag. Om jeg ikke husker alt for feil så hadde jeg kvalmen fra start. Jeg savner kvalmen jeg. Haha. Sykt men sant.Hvor langt er du på vei? Når kom kvalmen sist?
Her håper jeg på kvalme fritt svangerskap denne gangen![]()
Er 5+0 idag. Om jeg ikke husker alt for feil så hadde jeg kvalmen fra start. Jeg savner kvalmen jeg. Haha. Sykt men sant.

har eksplodert på han noen ganger ja
Jeg savner symptomer altså. Ja jeg har ømme pupper å føler meg hormonell. Men savner kvalmen for å virkelig kunne skjønne at jeg er gravid ja.

Jeg kan love deg at det ikke er noe å savne.. jeg skulle så inderlig ønske jeg slapp kvalmenJeg savner symptomer altså. Ja jeg har ømme pupper å føler meg hormonell. Men savner kvalmen for å virkelig kunne skjønne at jeg er gravid ja.
Jeg er spm deg bare uggen av og til. Men med 2 svangerskap med Hyperemesis, så er jeg glad så lenge kvalmen holder seg unnaJeg merker heller ingenting. Litt små uggen av og til, men jeg vil være kvalm!!! Puppene er ikke vonde heller! Ble glad når jeg skrev bursdagshilsen til bestevenninna mi idag og begynte å grine for det var ett tegn på at jeg faktisk er gravid
Er også 6 uker... æsj
hehe.Samme herJeg merker ikke så mange symptomer - mannen derimot merker maaaange![]()

Det forstår jeg kjempe godt!Jeg er spm deg bare uggen av og til. Men med 2 svangerskap med Hyperemesis, så er jeg glad så lenge kvalmen holder seg unnahehe.