Kan være jeg hører til her

Renge

Glad i forumet
Utmarsj 2024
Hei. Jeg hadde egentlig termin i juli, men hadde desverre en sa i uke 7. Dette var min første graviditet og vi tok det ganske tungt.

Jeg har nå testet positivt og er usikker på om termin er i august eller september. Så jeg er inne på begge til jeg vet sikkert. I forhold til første dag i siste mens hører jeg til i august, men fikk ikke positiv test før nå (en uke etter jeg skulle hatt mensen) og da hører jeg kanskje til her?
Noen som har opplevd det samme?
 
Hei. Jeg hadde egentlig termin i juli, men hadde desverre en sa i uke 7. Dette var min første graviditet og vi tok det ganske tungt.

Jeg har nå testet positivt og er usikker på om termin er i august eller september. Så jeg er inne på begge til jeg vet sikkert. I forhold til første dag i siste mens hører jeg til i august, men fikk ikke positiv test før nå (en uke etter jeg skulle hatt mensen) og da hører jeg kanskje til her?
Noen som har opplevd det samme?

Kjære deg, husker deg frå Juli-gruppa. Så kjekt at du blir med her! :Heartpink

Er dette fyrste syklusen etter at du mista?
Eg har erfart at det er vanleg at eggløysning blir forskjøvet når ein mister, så eg tenkjer at du burde stole mest på positiv test då syklusen kan vere ustabil etter ein SA.
Krysser alt eg har for at du får bli her inne:Heartblue
 
Kjære deg, husker deg frå Juli-gruppa. Så kjekt at du blir med her! :Heartpink

Er dette fyrste syklusen etter at du mista?
Eg har erfart at det er vanleg at eggløysning blir forskjøvet når ein mister, så eg tenkjer at du burde stole mest på positiv test då syklusen kan vere ustabil etter ein SA.
Krysser alt eg har for at du får bli her inne:Heartblue

Jaa, første syklus. Har ikke hatt mensen etter sa.
 
Når jeg hadde sa når vi prøvde på nr.2. Hadde jeg egentlig termin 28.Juni. Så mista vi nov/des. Jeg fikk da el ca 1 uke etter vanlig tid, og testa positivt litt utpå nyåret.
Og nå har vi en septemberskatt på 2 år:Heartblue
Håper det samme for dere:love7
 
Hei. Jeg hadde egentlig termin i juli, men hadde desverre en sa i uke 7. Dette var min første graviditet og vi tok det ganske tungt.

Jeg har nå testet positivt og er usikker på om termin er i august eller september. Så jeg er inne på begge til jeg vet sikkert. I forhold til første dag i siste mens hører jeg til i august, men fikk ikke positiv test før nå (en uke etter jeg skulle hatt mensen) og da hører jeg kanskje til her?
Noen som har opplevd det samme?
Velkommen hit! Jeg har ikke hatt sa, men med nr 2 testet jeg ikke positivt før 2 uker etter forventet mens (faktisk...). Likevel viste menstermin seg å stemme ganske bra.
 
Hei. Jeg hadde egentlig termin i juli, men hadde desverre en sa i uke 7. Dette var min første graviditet og vi tok det ganske tungt.

Jeg har nå testet positivt og er usikker på om termin er i august eller september. Så jeg er inne på begge til jeg vet sikkert. I forhold til første dag i siste mens hører jeg til i august, men fikk ikke positiv test før nå (en uke etter jeg skulle hatt mensen) og da hører jeg kanskje til her?
Noen som har opplevd det samme?
Hei :) Gratulerer så mye med spire ❤️ jeg var sammen med deg i juligruppa. Ser at vi er begge i samme situasjon. Vi mistet i uke 7+6, jeg har heller ikke hatt mensen før jeg ble gravid igjen. Jeg har beregnet termin ca. ut fra hva jeg tror er befruktningsdato og ut fra digital graviditetstest, så er nok mellom 3+3 og 4 maks. Har du tatt digital test?
 
Back
Topp