Holder fremdeles på med denne genseren min, holder på med første ermetHva strikker du nå?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder fremdeles på med denne genseren min, holder på med første ermetHva strikker du nå?![]()
Jo da, han stakk til sluttHahafikk du ham avgårde??
Bøker er jo alltid flott å fåVi har handlet. Og hentet ungene. Det gjenstår nå en del på å få jul i hus, men det lander vel.
Jeg sliter med julegaven til en tremenning av ungene. Hun er et år yngre enn min sønn og derved halvannet eldre enn min eldste datter og jeg er redd det hun og venninnene liker er barnslig. Så jeg kjøpte ei bok, men landet på at jeg sannelig ikke er sikker på om eit ga henne det i fjor for det var litt omrokkeringer etter at jeg hadde bestemt meg.
Hmm, det ordner seg vel. Vi må pakke en del julegaver i kveld, men først og fremst skal vi spise så mannen baker pizza og jeg forsøker å rydde. Tror jeg like godt vasker badet, det er nært nok jul til det nå.
Ja, og avlaste de for de andre i familien for hun krever deres...Nettbrett er jo supert da![]()
Koselig å pakke inn gaverJulenissens hjelper har hatt pakkeverksted her (dvs jeg og barna) og jeg skal ha en runde til når de er i seng med gaver de ikke skal se...
Ja, der er sant.Bøker er jo alltid flott å fåi alle aldre!
Sleng gjerne ut oppskrift her ogsåBle veldig god
Flere som ville ha oppskriften etterpå, så det er ett godt tegn.
Uff da, hørtes slitsomt ut for en liten kroppDengang for tre år siden da de hade vannkopper ble yngstemor innlagt på sykehuset pga infeksjon i vannkoppene som måtte behandles med antibiotika, hun hadde ikke eget immunforsvar og streptokokkene eller var det stafylykokkene, i alle fall noe slikt, blomstret. Og antibiotika til så nyfødte igangsettes intravenøst til man vet at det virker før man får fullføre kuren oralt hjemme.
Deilig med skikkelig langfri nå!Ja Det ble en lang fredag. Men hey, jeg kan avspassere hele romjulen og ikke gå i minus. Hadde ikke bekymret meg om jeg gjorde det heller, opparbeider plusstid i massevis i januar for da er det jo årsoppgjør.
Veldig lurtJa, og avlaste de for de andre i familien for hun krever deres...
Her ligger vi godt ann!Hei og hopp.
Hvordan ligger dere an til jul?
Her har vi hatt den store rydde-og-vaskedagen som ungene har kalt det.
Nå er alt klart for juletre og pynting i morgen.
Må pakke inn de siste gavene da. Men det må gjøres når ungene sover.
Vi er ikke i mål med den store rydde og vaskedagen enda og ungene har deltatt altfor lite. Siden det også var handle dagen og vi hentet ungene hos mine foreldre etter butikkene så ble rydde dagen for kort. Så den må tas etter de er i seng. Pluss gavene de ikke får være med på å pakke inn. Resten har vi tattHei og hopp.
Hvordan ligger dere an til jul?
Her har vi hatt den store rydde-og-vaskedagen som ungene har kalt det.
Nå er alt klart for juletre og pynting i morgen.
Må pakke inn de siste gavene da. Men det må gjøres når ungene sover.
Ja, vi prioriterer juleferie ettersom vi jobber så mye på nyåret.Deilig med skikkelig langfri nå!det har du fortjent!
Ja, det var det nok.Uff da, hørtes slitsomt ut for en liten kropp![]()
Vi handla i dag også.Vi er ikke i mål med den store rydde og vaskedagen enda og ungene har deltatt altfor lite. Siden det også var handle dagen og vi hentet ungene hos mine foreldre etter butikkene så ble rydde dagen for kort. Så den må tas etter de er i seng. Pluss gavene de ikke får være med på å pakke inn. Resten har vi tatt
Sleng gjerne ut oppskrift her også![]()
Her er desverre litt for mye igjen å gjøre. Men det faller nok på plass i løpet av helgas sene timerVi handla i dag også.
Samboer handla mens jeg begynte på huset.
Så var jeg og ungene ute og handla godteri mens samboer tok badene.
Resten fikk vi tatt sammen.
Ungene har ikke deltatt veldig her heller.
Eldste får ikke til så veldig mye med den store gipsen, men han har gjort litt. Frøkna har også gjort litt.
Men vi gjorde litt sist helg og litt tidligere denne uka, så var ikke altfor mye å gjøre nå heldigvis.