Pokemon GO

Jeg vurderer å gi blaffen i hele "evolve 2 pidgey"-oppdraget. Ikke har jeg en eneste pidgey fordi alle er evolvet eller hos professoren, og ikke har jeg sett en eneste riktig fuggel på gudene vet hvor lenge...
Er det en artig Pokemon i det oppdraget, eller er det trygt å forkaste det?
 
Jeg vurderer å gi blaffen i hele "evolve 2 pidgey"-oppdraget. Ikke har jeg en eneste pidgey fordi alle er evolvet eller hos professoren, og ikke har jeg sett en eneste riktig fuggel på gudene vet hvor lenge...
Er det en artig Pokemon i det oppdraget, eller er det trygt å forkaste det?
Den gir Caterpie.
 
Fikk en Lugia på raid i dag :)

Morro når jeg møter på raid på gåturer med babyen ❤️
 

Vedlegg

  • 3CC6427E-DAFB-4D8C-AAEA-09907529F2A0.jpeg
    3CC6427E-DAFB-4D8C-AAEA-09907529F2A0.jpeg
    156,4 KB · Visninger: 7
Jeg vurderte raid i kveld. Men det sørger gutter som ikke vil sovne for at jeg slapp unna :(
 
ER DET MULIG!!!?

Etter å ha lett etter hatch an egg i en uke nå så får jeg endelig en. Tenker at YES! nå blir det bra, så får jeg en lanturn!!!
 
Jeg vil åååå haaaa... Stappe kidden i bilen etterpå og kjøre rundt. Sover ikke her hjemme likevel så. :p

Jeg mangler fortsatt 4 forbanna eggjævler!
 
Får dere ikke egg i gifts. Eller teller dem ikke?
 
Har dere lagt merke til at å snurre på gym av og til gir incubators
 
Sniker litt her jeg da vi ikke har en slik tråd i juli :p mulig å få noen "venner" ? Jeg har "research" hvor jeg må ha 3 nye venner, men har lagt til alle jeg kjenner før jeg fikk det ... send meg gjerne en pm om dere ikke vil dele her ❤
Håper det er greit jeg spør :)
 
Sniker litt her jeg da vi ikke har en slik tråd i juli :p mulig å få noen "venner" ? Jeg har "research" hvor jeg må ha 3 nye venner, men har lagt til alle jeg kjenner før jeg fikk det ... send meg gjerne en pm om dere ikke vil dele her ❤
Håper det er greit jeg spør :)

6452 9534 8533
 
Back
Topp