Magefølelse på kjønn

Solsikke321

Blir kjent med forumet
Noen som har en følelse på hvilket kjønn barnet blir?

Vi har en gutt fra før og har en følelse av at dette også blir en gutt.Spiller selfølgelig ingen rolle om det blir gutt eller jente men synes det er spennede. Teller ned dager til OUL
 
Vi er nesten bare jenter i slekten, men jeg føler på meg at det er en gutt. Har allerde kjøpt inn litt blått tøy, men det kan heldigvis brukes til begge deler. Har alltid ønsket meg en gutt, men blir glad for jente og :)
 
Mitt svangerskap så langt er fullstendig annerledes enn første, som var en gutt. Jeg tenker jente, men blir selvfølgelig glad for en til gutt :)
 
Symptomene kom tidlig og jeg sliter med kviser - noe kjerringrådene sier at tyder på jente. Japansk og kinesisk fødselskart sier også jente. Skal man tro myten om unnfangelse i forhold til eggløsning, blir det gutt (samleie på eggløsningsdag = gutt, samleie noen dager før eggløsning =hente)! Jeg har ingen bestemt magefølelse, men håper litt på jente :Heartred
 
Tenker på automatikk jente, men tror det er mest fordi vi har jente fra før og at det er det vi er «vant» med :p
 
Jeg har magefølelse på jente :joyful: Selv om de fleste "kjerringspådommene" jeg har lest på sier gutt :p
 
Ingen magefølelse egentlig, men flere generasjoner med bare gutter i samboer sin familie. Så jeg regner med gutt basert på det :)
 
Første svangerskapet hadde jeg guttefølelse og det ble gutt. Andre graviditeten hadde jeg også guttefølelse, mulig fordi jeg var så vant til å tenke gutt og fordi svangerskapene var så like, men da ble det jente. Denne gangen har jeg egentlig ingen spesiell følelse.
 
Jeg satt med en jentefølelse siden første positiv test da vi har mye jenter i familien, spesielt førstefødte. Plutselig i bilen en dag sa sambo "jeg har på følelsen av at det blir en jente!" uten at jeg hadde nevnt noe, så blir spennende å se :) så lenge spira er frisk og holder helt inn så er vi strålende fornøyde :Heartred
 
Her kaller vi babyen «han» i håp om at det blir en gutt :laughing002 Blir det jente så blir det jente, håpet på gutt med storesøster også men en blir jo selvfølgelig glad i barnet selvom det ikke blir det kjønnet en håper på.
 
På min side er alle (jeg, min søster og hennes tre døtre) som er født i august/ september jenter...
Gutta er fordelt på resten av året. Vi har en gutt født i desember fra før.
Håper og tror d er ei jente, men det spiller ikke så stor rolle. Hadde vært greit med en til gutt så hadde jeg sluppet å kjøpt så mye nytt
 
Ingen magefølelse egentlig, men flere generasjoner med bare gutter i samboer sin familie. Så jeg regner med gutt basert på det :)

Slik tenkte jeg og første gang, samboer er 3 brødre og faren hans igjen er 6 brødre. Men ca to uker før tul snudde jeg bare å sa nei, dette er jente! Å jente var d :p
 
Aner ikke faktisk! Dette svangerskapet er veldig ulikt fra sist, mem d trenger ikke bety noe som helst. Jeg håper litt på en jente til. Samboer har et sterkt ønske om gutt. Så får vi se, er jo 50/50 :p
 
Overhode ingen magefølelse og har jo hatt det med de andre :confused005
Jeg har biologisk 2 gutter og 2 jenter så rimelig uvesentlig om det blir det ene eller andre... hadde vært praktisk med ei jente siden vi allerede har alt i veldig veldig rosa :Heartpink
 
Har magefølelse på gutt , gubben kaller valmuefrøet sitt konsekvent for han , så får vi se :love7 jeg har både ei jente og en gutt fra før (har tatt feil.begge gangene , så da er det sikkert det nå å :king) så for meg er det revnende likegyldig :porc Gubben's første så tror han blir glad samme hva deg blir bare den er frisk :flower
 
Jeg tror litt på jente, og har veldig lyst på jente også ❤️ Samboer tror det er gutt og har lyst på gutt, så vi får bare vente å se. Blir spennende å vite kjønnet på OUL ☺️
 
Jente.. men merker det sikkert godt når magen kommer, var veldig ulik i kroppen sist. Stor og rund overalt med jente, stor mage med gutten :)
 
Back
Topp