Vår første lille er velkommen hjem ❤️

Tempen øker etter el, uansett om egget er befruktet eller ikke. Man kan se på tempen når egget evt fester seg. Dvs ca dpo 6-8 (eller halvveis i LF), hvis tempen stiger da, så er det godt tegn, ellers så begynner den å falle før tr kommer. :bookworm:

Vet det :joyful: når du skreiv at du ikke hadde helt troa, tolket jeg det slik at du trodde du hadde tatt feil av el.
 
Vet det :joyful: når du skreiv at du ikke hadde helt troa, tolket jeg det slik at du trodde du hadde tatt feil av el.
Hehe, skjønner den! :hilarious: Trua kommer og går.
Tenker mer sånt ar vi blir ikke å være så heldige å på klaff så fort.. har på magefølelse at det blir å ta tid :sorry:
 
5 dpo idag, temper gikk litt opp, men det er fortventet.
Hadde noen stikkinger i livmor i natt. Idag og, men føltes nesten som tr var på vei, rart. :nailbiting:
Økt matlyst! Men tror det har noe å si at mamma kom med masse godtsaker :hilarious:

Helgen gikk fort og nest siste arbeidsuke flr juleferie er rett rundt hjørnet.. må fikse siste julegaver neste uka. Blir kos det :happy:
 
5 dpo idag, temper gikk litt opp, men det er fortventet.
Hadde noen stikkinger i livmor i natt. Idag og, men føltes nesten som tr var på vei, rart. :nailbiting:
Økt matlyst! Men tror det har noe å si at mamma kom med masse godtsaker :hilarious:

Helgen gikk fort og nest siste arbeidsuke flr juleferie er rett rundt hjørnet.. må fikse siste julegaver neste uka. Blir kos det :happy:

Jeg følte, og føler ennå, at TR er på vei hele tiden. Det er et bra tegn, tenker jeg ;)
 
Begynte med BK, kjenner meg så kvalm nå.. og tung i magen. Stikkinger økte plutselig.
Spennende?
Hm, håper det funker, og håper jeg blir ikke å være kvalm hele tiden.

God natt alle sammen! Ny uke er rett rundt hjørnet og jeg gleder (er spent) til å slippe testetøsa løs snart.
 
Ikke kult å våkne og se at tempen gikk ned altså :sorry: men har trua på at det er pga det var så kaldt på rommet i natt.
Så lenge den holder seg over coverline er det bra :shy:
Kvalm, men mer sulten kvalm nå. Sov urolig i natt, tenkte mye på BK. Må se om jeg får samme reaksjon idag og, kanskje dropper den..
 

Vedlegg

  • 7381605D-1942-4322-AA80-083C1FC505A0.jpeg
    7381605D-1942-4322-AA80-083C1FC505A0.jpeg
    567,3 KB · Visninger: 14
7 dpo
Tempen gikk opp igjen og ff mener 63% av gravide opplever det, krysser fingrene jeg er blant de!:woot:
Fortsetter med BK, men tar mindre dose da jeg blir kvalm av den.

Ikke mye å melde at symptomene, kjenner litt tyngde der nede på en måte og er støl. Også er jeg sykt trøtt og tett. Puppene begynner å bli tyngre, men det er vanlig for meg før tr og.

Kjenner litt redsel i forhold til bk, håper jeg ikke ødelegger noe med å ta den :sorry:
 

Vedlegg

  • 43676D37-FC21-455D-9FBE-EBB865AA662E.jpeg
    43676D37-FC21-455D-9FBE-EBB865AA662E.jpeg
    632,4 KB · Visninger: 11
  • D82C692F-D3DA-47DB-B69C-347E51DF8F1E.png
    D82C692F-D3DA-47DB-B69C-347E51DF8F1E.png
    359,5 KB · Visninger: 16
Note to myself: Ikke test 8 dpo!!!
Den blir jo å være blenda uansett :sorry: Helt ærlig, du er sterkere enn det! :shifty:

Jaja, gikk på en smell idag.. mister ikke håpet helt enda, tempen gikk opp. Men målte 30 min senere enn jeg pleier, så kanskje man kan ikke helt stole på den.. :banghead:

Hadde rareste drøm.. fikk høre at det er NÅ jeg har eggløsning, jeg mente jeg var i dpo land, men i drømmet ble jeh overbevist at det er el nå. :hilarious: Mye mer som skjedde der, babyer, folk, reise... kaos :hilarious:
 

Vedlegg

  • 0DB4956C-8751-4E10-AA38-299555509C67.jpeg
    0DB4956C-8751-4E10-AA38-299555509C67.jpeg
    625,6 KB · Visninger: 14
10 dpo, cd 31.
Blenda test og temp ned. Vet tempen kan komme opp igjen, men har så lite trua altså. :sorry:

Fortalte til samboeren om el, dpo og temping. Han var interrisert og stilte flere spørsmål. Viste han temp kurven og forklarte hvorfor jeg temper så tidlig og at det må gjøres i helgene og. Har var veldig forståelsesfull og virket engasjert, nå har han spurt flere morgenene nå om jeg husket temp og hvordan den er :) kjenner det er så godt å ha han på laget. :Heartbigred
 

Vedlegg

  • E687953E-2DA1-49BE-B53C-35DAB63C6731.jpeg
    E687953E-2DA1-49BE-B53C-35DAB63C6731.jpeg
    666,4 KB · Visninger: 22
  • 4E5D5C15-F68C-41EC-BC38-B1312576C989.jpeg
    4E5D5C15-F68C-41EC-BC38-B1312576C989.jpeg
    456,1 KB · Visninger: 18
Last edited:
10 dpo, cd 31.
Blenda test og temp ned. Vet tempen kan komme opp igjen, men har så lite trua altså. :sorry:

Fortalte til samboeren om el, dpo og temping. Han var interrisert og stilte flere spørsmål. Viste han temp kurven og forklarte hvorfor jeg temper så tidlig og at det må gjøres i helgene og. Har var veldig forståelsesfull og virket engasjert, nå har han spurt flere morgenene nå om jeg husket temp og hvordan den er :) kjenner det er så godt å ha han på laget. :Heartbigred

Åå, så koselig at han passer på og stiller spørsmål :) Han hos meg spør og passer på at jeg får tatt folsyretablettene!
 
Våknet i håp om positiv test. Tenkte jeg kunne se noe, men var nok mer ønskestrek da. :sorry: Men 11 dpo er nok så tidlig enda. :)

Tempen holder seg stabil, så kan ikke se noe der. :dead:

Har mange murringer der nede, kjennes som tante er på vei. Eneste jeg stusser over at det er ikke noen andre symptomer hverken for pms eller graviditet. Puppene er helt normale, og de pleier å bli nesten str større før tr (har spesielt bh til disse dagene:hilarious:)... men nå ikke, kjempe rart.
Blir fort sliten da, men det har jeg vert lenge, så heller ingen tegn.

Bare vente å se nå, blir det spekemat i jula, eller ikke:shy:
 

Vedlegg

  • 97440E20-7C3E-4AC4-865B-58C9F3A932CC.jpeg
    97440E20-7C3E-4AC4-865B-58C9F3A932CC.jpeg
    650,8 KB · Visninger: 25
  • C56AB62E-70B7-4DFA-87A3-B454EE278606.jpeg
    C56AB62E-70B7-4DFA-87A3-B454EE278606.jpeg
    192,3 KB · Visninger: 35
Håper du ikke får drukket en dråpe alkohol eller spist noe spekemat i jula! Håper på positiv test for deg! :love7
 
Dette er utrolig spennende! Krysser fingrene! :) Med førstemann fikk jeg første positive test 13 dpo og den var veldig svak. Igjen, krysser fingrene!
 
12 dpo og Ff ga grønt lys for testing (som om jeg ikke testet før det da:hilarious:)

Tog fran babyplan og CB tester, tenkte hvis det kommer svak på bp så dypper jeg CB og. Samlet opp det jeg trengde oooog det kom blod på papiret. Damn :sorry:
Kjønner løpet er kjørt. Tog BP tidlig uansett, og den var blenda. :grumpy:

Tempen holder seg stabil fortsatt, så får mest sansynlig ikke noen forvarsel når tr kommer. Kjipt. Det var jo en fin tempkurve. :sorry:

To siste nettene hadde jeg drømmer om positiv gtest. I natt var den så virkelig at jeg høll på å dø av glede. Men så skjønte jeg at jeg testet med rsfu test og de har jeg ikke i huset, så kom det til meg at det var bare drøm:shifty: knust.

Jaja, håper da tr kommer i fult nå, så blir man ferdig med det.
 

Vedlegg

  • 724A8094-CE3E-4A6C-8830-B0BAE17A715A.jpeg
    724A8094-CE3E-4A6C-8830-B0BAE17A715A.jpeg
    591,1 KB · Visninger: 22
  • 392846DE-F848-4033-94A3-04F7712DDCAC.jpeg
    392846DE-F848-4033-94A3-04F7712DDCAC.jpeg
    738,1 KB · Visninger: 22
  • 5F1B09FD-B94D-443F-8B4D-DF0318A9191D.jpeg
    5F1B09FD-B94D-443F-8B4D-DF0318A9191D.jpeg
    790,3 KB · Visninger: 20
12 dpo og Ff ga grønt lys for testing (som om jeg ikke testet før det da:hilarious:)

Tog fran babyplan og CB tester, tenkte hvis det kommer svak på bp så dypper jeg CB og. Samlet opp det jeg trengde oooog det kom blod på papiret. Damn :sorry:
Kjønner løpet er kjørt. Tog BP tidlig uansett, og den var blenda. :grumpy:

Tempen holder seg stabil fortsatt, så får mest sansynlig ikke noen forvarsel når tr kommer. Kjipt. Det var jo en fin tempkurve. :sorry:

To siste nettene hadde jeg drømmer om positiv gtest. I natt var den så virkelig at jeg høll på å dø av glede. Men så skjønte jeg at jeg testet med rsfu test og de har jeg ikke i huset, så kom det til meg at det var bare drøm:shifty: knust.

Jaja, håper da tr kommer i fult nå, så blir man ferdig med det.
Håper det er falsk alarm!!
 
Pp 5. CD0.
Etter to dager med spotting sier jeg er på ny syklus. 14dpo var med spotting og negativ g test.

Kjenner det er kjipt.. føler som jeg er ikke god til noe. Ser insta hvor alle er med fin mage, eller nyfødte babyer.. kjenner skuffelsen at vi ikke er der enda.
Tenker ofte at hvis ikke jeg hadde sa, så skulle jeg vert 4 måneder på vei... vondt.
Ser og mange forlover seg nå den her tia, og min er litt træg når det gjelder dette...
Vi fant enda ikke drømmeboligen vår...
jeg er fortsatt sliten og stressa..
Føler mye negativt i mitt hode nå. Føler som om jeg er ikke bra for noe.

Jeg vet det går over, og vet det jeg føler er mest skuffelse at tr er kommet. Men akkuratt nå, så er det greit å være trist, jeg tillater meg det. Vet det blir bedre om noen dager.

Denne pp skal jeg droppe el tester. Skal bare tempe. Skal ikke bestille mer g tester. Har noen CB tidlig/vanlig og digital i skuffen, det får være nok. Prøver å slippe temptation for testing.

Ble litt trist innlegg, men det får bare være. Over and out.
 
Last edited:
Pp 5. CD1.
Etter to dager med spotting sier jeg er på ny syklus. 14dpo var med spotting og negativ g test.

Kjenner det er kjipt.. føler som jeg er ikke god til noe. Ser insta hvor alle er med fin mage, eller nyfødte babyer.. kjenner skuffelsen at vi ikke er der enda.
Tenker ofte at hvis ikke jeg hadde sa, så skulle jeg vert 4 måneder på vei... vondt.
Ser og mange forlover seg nå den her tia, og min er litt træg når det gjelder dette...
Vi fant enda ikke drømmeboligen vår...
jeg er fortsatt sliten og stressa..
Føler mye negativt i mitt hode nå. Føler som om jeg er ikke bra for noe.

Jeg vet det går over, og vet det jeg føler er mest skuffelse at tr er kommet. Men akkuratt nå, så er det greit å være trist, jeg tillater meg det. Vet det blir bedre om noen dager.

Denne pp skal jeg droppe el tester. Skal bare tempe. Skal ikke bestille mer g tester. Har noen CB tidlig/vanlig og digital i skuffen, det får være nok. Prøver å slippe temptation for testing.

Ble litt trist innlegg, men det får bare være. Over and out.
Det er godt med noen sånne negative stunder, så nå får du blåst ut litt her inne, så skjønner du etterhvert at det ihvertfall ikke er sant at du ikke er bra for noe! Og det er helt greit å bli skuffa når du ser andre er gravide.. og når det kommer til forlovelse...er dette noe dere har snakka om? Er han klar over at det er noe du ønsker? Huset, ja det kommer senere :)

Så fornuftig at du tar en testepause, jeg tror det kan være godt for deg! Og hvis du sliter med å holde deg unna, ja da får du unne deg en test! Har ikke testa selv så lenge, men kan sammenligne med mange andre ting.....sjokolade feks! Håper du snart kommer til deg selv igjen, sender en klem :Heartred
 
Det er godt med noen sånne negative stunder, så nå får du blåst ut litt her inne, så skjønner du etterhvert at det ihvertfall ikke er sant at du ikke er bra for noe! Og det er helt greit å bli skuffa når du ser andre er gravide.. og når det kommer til forlovelse...er dette noe dere har snakka om? Er han klar over at det er noe du ønsker? Huset, ja det kommer senere :)

Så fornuftig at du tar en testepause, jeg tror det kan være godt for deg! Og hvis du sliter med å holde deg unna, ja da får du unne deg en test! Har ikke testa selv så lenge, men kan sammenligne med mange andre ting.....sjokolade feks! Håper du snart kommer til deg selv igjen, sender en klem :Heartred


Jeg skal nå heller sette fokus på sunn liv. Må begynne å trene, spise sunt og nyte livet. :wav
 
Last edited:
Back
Topp