Pokemon GO

Jeg begynner å bli seriøst lei av dårlig uttelling på gifts ved snurring av stopp nå ...
 
Har bestilt Pokemon Let's Go til Switchen og en Poke Ball Plus som jeg kan koble til Pokemon Go og snurre stopp og fange pokemons med med bare et tastetrykk. :)
 
???? Hva er det for noe?
Den ser slik ut:
ball-hand.png


Jeg kobler den til Pokemon Go-kontoen min og kobler den til telefonen min via Bluetooth. Så kan jeg ha den i lommen når jeg går tur, og så sier den lyd når det er et pokestopp eller en pokemon i nærheten. Den har en knapp, og man trykker på denne for å snurre eller fange (kun ett forsøk, ingen candy, standard rød ball). Så kan man rydde opp i items og pokemons når man kommer hjem og har tid.
 
Den ser slik ut:
ball-hand.png


Jeg kobler den til Pokemon Go-kontoen min og kobler den til telefonen min via Bluetooth. Så kan jeg ha den i lommen når jeg går tur, og så sier den lyd når det er et pokestopp eller en pokemon i nærheten. Den har en knapp, og man trykker på denne for å snurre eller fange (kun ett forsøk, ingen candy, standard rød ball). Så kan man rydde opp i items og pokemons når man kommer hjem og har tid.
Smart!
 
Har bestilt Pokemon Let's Go til Switchen og en Poke Ball Plus som jeg kan koble til Pokemon Go og snurre stopp og fange pokemons med med bare et tastetrykk. :)

Jeg er skikkelig keen på å kjøpe det selv. Kjøpte du Pikachu eller Eevee du?
 
Jeg er skikkelig keen på å kjøpe det selv. Kjøpte du Pikachu eller Eevee du?
Pikachu. Ville hatt vanskelig for å bestemme meg, men så hadde de bare Pikachu med ball der jeg bestilte (Komplett).
 
Jeg vurderer ett slikt armbånd med pokemon logoen på. Den er visst bare å trykke på en knapp
 
Foreløpig godt fornøyd med ukens vandrende innsats. Har ikke så mange inkubatorer pt, så klekkingen går ikke så radig, men jeg SKAL klare premien for 25 km. Minst!

DDB282A8-E841-4560-A2B9-063D384398D8.jpeg
 
Hadde håpet på noen raid med krølle i sentrum i dag, men ingen som starta når vi var klare
 
Ørkenrev, jeg skvatt litt av gaven jeg fikk av deg i går. Det står en nesten helt lik minnestein i Nederland, rett ved der mannen min vokste opp. :D
 
ARGH.... Jeg vil ha eggxecute!!

Drit å ikke bli ferdig med Meltan-quest når det var lets go- oppdrag altså.
 
ARGH.... Jeg vil ha eggxecute!!

Drit å ikke bli ferdig med Meltan-quest når det var lets go- oppdrag altså.

Sliter med det samme! Ikke sett ett eneste egg på flere uker!!
 
Back
Topp