Enda en baby?

BellaBABY

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Er det mange her som er gravid igjen? Eller ønsker å bli det?

Vi begynner å bli klar for nr. 2 nå. Venter bare på at lillegutt skal klare å sove i egen seng først, så slipper vi å måtte stresse han med det når vi evt. Blir gravide igjen.

Vi brukte 1 år på å lage han her, så vi bruker ingen prevensjon, spent på hvor lang tid det tar med neste
 
Spennende tid dere går i møte.

Vi skal ikke ha flere, og sier oss fint fint fornøyd med de 3 vi har:)
 
«Prøvd» siden august. (Blir ikke gravid naturlig, men har innsett av fryste embryo som teknisk sett er like gamle som vesla på 11 mnd:p) Er nå på tredje runde med innsett av embryo. Testdato på julaften, så er jo lov å håpe:rolleyes:
 
Vi kunne tenkt oss en til, men da må vi begynne å prøve snart for skal vi ha to vil vi gjerne ha to tette ;) Eneste er at jeg må få trent opp kroppen litt, for jeg var i veldig god form før forrige svangerskap, og har lyst til å være i litt bedre form enn det jeg er nå hvis jeg skal igjennom enda ett svangerskap :)
 
Kan ikke tenke meg en ny baby nå :p hadde kanskje vært annerledes om vi ikke hadde fått tvillinger, og stort sett gleder oss til de hele veien blir litt større, i motsetning til å «ønske tiden stod stille» som så mange snakker om :bored: koser oss veldig nå, men er fortsatt trist å tenke på hvordan jeg føler vi ikke har fått gi den kosen og oppmerksomheten jeg føler man trenger med en baby. Så derfor MÅ vi på et tidspunkt får en til, for å ha prøvd en baby, men det blir leeenge til :hilarious: men for dere som er gravide nå så er det jo kjempekoselig og babyene/barna kommer til å kose seg så mye sammen <3
 
Skal ikke ha flere barn. (sniker fra Januar)
Denne her var ikke planlagt, men er veldig ønsket. Men jeg skal absolutt ikke ha flere. Syntes en er mer enn nok <3
 
Back
Topp