Når tørr dere å teste for graviditet ?

HM89

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Dere som tester før ikm . Hvor mange dager i forveien tester dere ? Eller venter dere og ser om menstruasjonen uteblir ? :smiley-ashamed008
 
9dpo. Fikk positiv babyplan tidlig
 
Denne gangen begynte jeg 6dpo :woot:

Hvis man tester tidlig så tenker jeg at man må være forberedt både på negative tester og kjemisk. Om dette er noe man absolutt ikke ønsker, så bør man vente til etter uteblitt mensen. Men det er jo min mening... Er kjipt å oppdage kjemisk, men testene som er på markedet i dag er så sensitive så skal ikke mye til før de slår ut:confused:

Jeg fikk en ultrasvak strek i dag, 7 dpo, men jeg jubler absolutt ikke, værtfall ikke enda.. Men jeg føler en trygghet over å eventuelt se strekene bli mørkere. Strekene ble ikke veldig sterke når jeg hadde SA, og digital ble aldri mer enn 1-2 uker, så hadde en dårlig følelse...
 
Jeg tester aldri før etter IKM, men det er fordi jeg blir så stresset av det,
Prøver å ta det som det kommer.
 
Begynte alltid kjempetidlig. Gjerne 6 DPO :woot:
 
Bruker å begynne sånn 7dpo :p
Men har oppdaget to kjemiske som jeg ikke hadde funnet ut av hvis jeg begynte med IKM,
så om man ikke har lyst å vite slikt er det best å vente :)
Jeg personlig bryr meg ikke stort om kjemiske :p
Er jo kjipt, men nysjerrigheten er sterkere :hilarious:
 
Testet 3+2 med tidlig test og den var veldig tydelig:) men dette er veldig forskjell fra person til person, noen får ikke positive tester før etter IKM:)
 
Kan man kjøpe slike strimler på apoteket, eller er det bare på nett?
 
Nå vet jeg at eggløsningen var på mandag 3/12 så da tester jeg ikke før 17/12 hvis ikke mensen har kommet til da, regner med at mensen kommer på morgenen eller på natta til den 17 hvis jeg ikke er gravid :)
Sist jeg var gravid testet jeg også ved ikm (eller egentlig 1-2 dager før for ble satt litt tilbake på OUL) og da var det ikke tvil om at jeg var gravid, så slapp å tyde skyggestreker å få falske forhåpninger. Har opplevd det alt for mange ganger nå når vi prøver på nr 2.
 
Back
Topp