Babystrek???

Ninus1

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Septemberlykke 2021
Herregud nå freaker jeg ut! Tok en test nå på i dag tidlig, mest bare for å gjøre det og så får jeg denne!!! Jeg er bare 8-9 dpo og dette er en tidlig test fra Babyplan. Jeg vet ikke om jeg tør å tro på den! Vi er i pp 6 og jeg har aldri før fått antydning til strek. Livredd for at dette er en skyggestrek, eller kjemisk, som jeg er litt usikker på hva er! Hjelp! Hva tror dere? Jeg skal i tillegg på julebord med jobben i kveld og må ha gode tips for hvordan jeg kan lure med unna drikke!!!
 

Vedlegg

  • CACC50F3-263F-49C7-9D27-0B5510770CF7.jpeg
    CACC50F3-263F-49C7-9D27-0B5510770CF7.jpeg
    528,1 KB · Visninger: 291
Det der er ingen skyggestrek.
Jeg tror jeg ville dobbeltsjekke eggløsning, for den er sterk ift 8-9dpo.
 
Herregud nå freaker jeg ut! Tok en test nå på i dag tidlig, mest bare for å gjøre det og så får jeg denne!!! Jeg er bare 8-9 dpo og dette er en tidlig test fra Babyplan. Jeg vet ikke om jeg tør å tro på den! Vi er i pp 6 og jeg har aldri før fått antydning til strek. Livredd for at dette er en skyggestrek, eller kjemisk, som jeg er litt usikker på hva er! Hjelp! Hva tror dere? Jeg skal i tillegg på julebord med jobben i kveld og må ha gode tips for hvordan jeg kan lure med unna drikke!!!
Du burde absolutt ikke drikke i kveld! :happy:

Eventuelt ta en annen type test for å bekrefte, siden du er redd for at testen ikke viser riktig. Men det var en veldig fin strek!

Kjemisk vil si en graviditet som går til grunne før uke 5+0, den kan bare påvises kjemisk (blod og urinprøver), men er ingenting man kan gjøre for å unngå at dette eventuelt skjer. Skjer det, så var det ikke et friskt embryo...
 
Herregud nå freaker jeg ut! Tok en test nå på i dag tidlig, mest bare for å gjøre det og så får jeg denne!!! Jeg er bare 8-9 dpo og dette er en tidlig test fra Babyplan. Jeg vet ikke om jeg tør å tro på den! Vi er i pp 6 og jeg har aldri før fått antydning til strek. Livredd for at dette er en skyggestrek, eller kjemisk, som jeg er litt usikker på hva er! Hjelp! Hva tror dere? Jeg skal i tillegg på julebord med jobben i kveld og må ha gode tips for hvordan jeg kan lure med unna drikke!!!
Du er gravid :)
 
Har var det ikke tvil engang ;)
Gratulerer med mageboer, ser ikke ut som det blir noe alkohol på deg i kveld :hilarious:
Helledussan, så kjekt!! Gratulerer så mye
 
Gratulerer :happy093:love7

Den er så sterk at en digital med uke vil nok slå ut:happy:

Skal dere ha julebord et sted hvor noen skal servere dere drikke, eller ordner dere selv?

Om noen serverer kan du jo evnt. gå å snakke med hovmester og forklare saken. De opplever ofte dette og forsøker på en diskret måte å hjelpe til. F.eks at du får servert alkoholfri øl eller drink. Uten at servitøren roper ut "hvem skulle ha alkoholfritt?"
Jeg var på julebord med jobben, og drakk drinker sammen med dem til kl.2 om natta :hilarious:
Eneste var at mine var alkoholfri og ingen skjønte det;) Jeg oppdaget etterhvert at mine hadde ett rødt bær o.l oppi slik at servitøren skulle se forskjell.

Om dere kan ordne drikke selv er det jo bare å ha en vinflaske med skrukork og helle oppi alkoholfri rød eller hvitvin.
Evnt. ha en tom ølboks med som du fyller på alkoholfri øl på. Eller omså brus. Det er jo ingen som går å ser oppi ølboksen din:hilarious:
Og bare gå på toalettet o.l for å fylle på den i løpet av kvelden.

Eller den klassiske..."jeg går på antibiotika kur, så kan ikke drikke."

Lykke til!!! ;)
 
Det var fine streker :Heartred
 
07A8C43B-A432-4BDB-B040-D46F16EBFD29.jpeg

Tusen takk for alle svar ❤️ Jeg tok disse testene i dag (rosa tidlig test og blå vanlig) og de blir sterkere!! Så lykkelig! Og livredd :eek: På julebordet fikk jeg snakket med hovmesteren som sørget for å diskré servere meg alkoholfritt hele kvelden så det gikk supert! Og så deilig å faktisk være i god form dagen etter julebord ;)
 
Vis vedlegget 282646
Tusen takk for alle svar ❤️ Jeg tok disse testene i dag (rosa tidlig test og blå vanlig) og de blir sterkere!! Så lykkelig! Og livredd :eek: På julebordet fikk jeg snakket med hovmesteren som sørget for å diskré servere meg alkoholfritt hele kvelden så det gikk supert! Og så deilig å faktisk være i god form dagen etter julebord ;)
HURRA :happy093
 
Back
Topp