Tilbehør til julemiddagen?

LittleBiii

Forumet er livet
Vi har landet på at vi skal ha ribbe, pinnekjøtt, medisterkaker og julepølser på julaften. Har dere noen tips til godt tilbehør? Så langt har jeg tenkt saus, ertestuing, kålrabistappe og noen grønnsaker. Eller har dere noen gode tips til noe annet eventuelt mer? :happy:
 
Vi bruker surkål, svisker, saus, grønnsaker (brokkoli, blomkål og rosenkål) og potet til ribbe. Til pinnekjøtt bruker vi kun rotmos og potet + sjy.
 
Vi bruker surkål, svisker, saus, grønnsaker (brokkoli, blomkål og rosenkål) og potet til ribbe. Til pinnekjøtt bruker vi kun rotmos og potet + sjy.

Surkål må vi jo ha! Takk for at du minnet meg på det :D Og potet selvfølgelig. Glemte bare å skrive det :p
 
Surkål, rødkål, rosenkål og poteter pleier vi å ha hvertfall :happy:
 
Vi har også tyttebær syltetøy til ribbe :)
 
Helt ærlig, mitt favorittilbehør til ribbe er potetmos (fra pose! Med ketchup :D) eller søtpotetmos, agurk og tomat, mais og rømme :D

Jeg får liksom ikke til det tradisjonelle tilbehøret :oops:
 
Vi har landet på at vi skal ha ribbe, pinnekjøtt, medisterkaker og julepølser på julaften. Har dere noen tips til godt tilbehør? Så langt har jeg tenkt saus, ertestuing, kålrabistappe og noen grønnsaker. Eller har dere noen gode tips til noe annet eventuelt mer? :happy:

Surkål, rødkål, brun saus, ribbefett, tyttebær, god sennep, poteter, syltet gresskar (veldig godt til), lefse, og flatbrød. :D
 
Back
Topp