Hvem vet du er gravid?

Kun mannen foreløpig, og har ikke tenkt å fortelle det til noen andre helt ennå. Med første barnet ventet vi i 12 uker. Med nr 2 fortalte vi til familien på julaften (da var jeg vel 7 uker på vei tror jeg), men da var jeg så innmari dårlig at jeg bare måtte fortelle det. De ville ikke være i nærheten for de trodde jeg hadde omgangssyke, så måtte fortelle at jeg ikke hadde noe smittsomt ;) Nå får jeg se det litt an hvor lenge jeg venter.
Hehe. Vurderer også å si det på julaften til familien :p jeg er ikke så glad i å vente :eek:
 
Alle som ikke er blinde vet det vel nå, er jo helt umulig å skjule denne kjempestrutteren av en mage!
 
Hadde lyst å si det til bestevennina mi idag, når jeg var å besøkte henne og den nye babyen hennes. Men, klarte å holde meg
 
Hadde lyst å si det til bestevennina mi idag, når jeg var å besøkte henne og den nye babyen hennes. Men, klarte å holde meg
Det hadde ikke jeg klart! Sliter veldig med å ikke si noe, så har gått litt i dvale nå og har ikke så mye kontakt med folk:hilarious:
Men, vi skal ha svigers på middag på søndag og jeg bare ber til høyere makter om at jeg klarer å holde meg da!:rolleyes:
 
Det hadde ikke jeg klart! Sliter veldig med å ikke si noe, så har gått litt i dvale nå og har ikke så mye kontakt med folk:hilarious:
Men, vi skal ha svigers på middag på søndag og jeg bare ber til høyere makter om at jeg klarer å holde meg da!:rolleyes:
Samme her egentlig. Men nå er babyen hennes alvorlig syk, hun var nær døden og da føles det feil å la ting handle om meg liksom.

Vil mannen si det til de da ? :angelic:
 
Samme her egentlig. Men nå er babyen hennes alvorlig syk, hun var nær døden og da føles det feil å la ting handle om meg liksom.

Vil mannen si det til de da ? :angelic:
Ja, da skjønner jeg godt at du ikke sa noe! Det var riktig gjort av deg:)

Han vil vente:wtf:
Tror vi begge er litt spente på hva folk kommer til å si, siden det blir nr 7 i flokken - så vi avventer litt :hilarious:
 
Kun meg og mannen:) Om det går bra fremover mot jul og jeg kjenner symptomer, (mistet alle symptomer to uker før SA sist) så kommer jeg nok til å fortelle det til mamma i julen.
 
Jeg har nå fortalt det til tre stk på jobben. Måtte ha noen allierte på julebordet :p

Jeg gleder meg til å fortelle pappa, svigers og bestemor på julaften (hvis alt er bra når vi kommer så langt)! :D
 
Meg og samboer vet så klart. Legen min vet siden jeg har fått første kontrolltime, også fortalte jeg det til daglig leder på ene jobben som ble så glad. Og til en kollega på andre jobben. Trengte en alliert på andre jobben som kan støtte meg litt når jeg sier det til sjefen der. Gruer meg veldig til å si det til sjefen for sist jeg hadde en sa sa han til meg at han ble så glad når jeg fortalte at jeg ikke skulle ha barn lenger, og det mindre enn to uker etter sa. Her skal jeg hvert fall vente så lenge jeg kan før jeg sier det, men ellers så blir det nok å si det til resten av familien etter tul og venner og kollegaer etter 12 uke ☺️
 
Ja, da skjønner jeg godt at du ikke sa noe! Det var riktig gjort av deg:)

Han vil vente:wtf:
Tror vi begge er litt spente på hva folk kommer til å si, siden det blir nr 7 i flokken - så vi avventer litt :hilarious:
Ja, men på en annen side så fortalte hun til meg, alle gangene inkl.de gangene hun har mistet og føler på en måte jeg bør gjøre det samme. Om jeg er like dårlig imorgen kan det være hun avslører meg, men ønsker at det skal handle om henne og babyen imorgen og. ..

Hvor lenge vil han vente ? Spennende med så mange barn da ;) vi er 7 søsken :D
 
Sa det til noen venner idag. De bare "jeg merket det på deg med en gang"...
 
Ja, men på en annen side så fortalte hun til meg, alle gangene inkl.de gangene hun har mistet og føler på en måte jeg bør gjøre det samme. Om jeg er like dårlig imorgen kan det være hun avslører meg, men ønsker at det skal handle om henne og babyen imorgen og. ..

Hvor lenge vil han vente ? Spennende med så mange barn da ;) vi er 7 søsken :D
Kanskje du kan snakke med henne før hun rekker å avsløre deg og si hvorfor du ikke har sagt noe før da?

Han vil vente til etter tul (aner jo ikke enda når det blir) og til vi har fått sagt det til de vordende storesøsknene:) tenker kanskje å få de til å si det til besteforeldrene:hilarious:
Oi, så gøy! Hvordan var det vokse opp med 6 søsken? Tips mottas med takk:D
 
Jeg har nå fortalt det til tre stk på jobben. Måtte ha noen allierte på julebordet :p

Jeg gleder meg til å fortelle pappa, svigers og bestemor på julaften (hvis alt er bra når vi kommer så langt)! :D
Ååh, har så lyst å fortelle det til ungene på julaften, men sambo synes det blir for tidlig:arghh: er forsåvidt enig mtp at det blir lang ventetid til dem...men ah...:hilarious:
 
Kanskje du kan snakke med henne før hun rekker å avsløre deg og si hvorfor du ikke har sagt noe før da?

Han vil vente til etter tul (aner jo ikke enda når det blir) og til vi har fått sagt det til de vordende storesøsknene:) tenker kanskje å få de til å si det til besteforeldrene:hilarious:
Oi, så gøy! Hvordan var det vokse opp med 6 søsken? Tips mottas med takk:D
Joda,jeg vet hun skjønner det. Og hun vet jo at vi skulle prøve tidig. Men føler alikevel det blir feil å legge fokus på meg, så tror jeg får føle litt på det imorgen, litt etter hvordan ting står til med henne og barna.

Vokse opp med så mange, ja vi var 6 jenter og 1 gutt så du kan si et bad eller to til hadde ikke vært å forakte :hilarious: ellers hadde vi og har alltid noen å leke med/prate meg henge med, ut ifra hvilken epoke vi var gjennom i livet, så var det alltid noen der for den epoken, om du skjønner. Det er deilig med så mange, for om du krangler eller er lei av noen så er det flere å ta av :hilarious:
 
Var på julebord i helga. Jeg valgte å bare dra og være åpen på at jeg skulle kjøre. Sa jeg skulle
bort dagen etterpå og trengte å være kjørbar. Får selvfølgelig mange blikk og mange som lurer. Ville klikke på ei dame som begynte å synge «she’s so pregnant, she’s so pregnant». Ikke en dame jeg kjenner godt og syntes det ble skikkelig ekkelt og dårlig oppførsel av henne.
Dro hjem etter det :D
 
Var på julebord i helga. Jeg valgte å bare dra og være åpen på at jeg skulle kjøre. Sa jeg skulle
bort dagen etterpå og trengte å være kjørbar. Får selvfølgelig mange blikk og mange som lurer. Ville klikke på ei dame som begynte å synge «she’s so pregnant, she’s so pregnant». Ikke en dame jeg kjenner godt og syntes det ble skikkelig ekkelt og dårlig oppførsel av henne.
Dro hjem etter det :D
Så unødvendig av henne! Jeg var også på en fest i helgen, men heldigvis var det ingen som spurte hvorfor jeg kjørte. De tenkte sikkert sitt, men det var deilig å slippe spørsmål. Hun som hadde festen vet, men det er en av mine nærmeste venninner :)
 
Her vet mannen (selvfølgelig), to av mine aller nærmeste venninner og legen. Vurderer om jeg skal si noe til sjefen nå eller vente til etter nyttår. Han er veldig grei, og jeg vet at han kommer til å bli glad, men vet ikke om jeg orker medlidenhet på jobb hvis det går dårlig. Planen er egentlig å vente til jeg har vært hos legen 11/1, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge. Hemmeligheter er ikke min greie :hilarious:

Har egentlig lyst til å si det til alle, fordi jeg er så glad. Men skal prøve å vente til minst 5+0 før mange fler får vite noe. Familien får vite det i julen. Svigerfamilien får vite det i januar tror jeg. Har gitt samboeren frie tøyler der.
 
Back
Topp