Når forteller dere det til andre?

Nå har jeg bestilt t skjorte til frøkna hvor det står at hun skal bli storesøster! Tenker å fortelle familien i julen. Er vel ca 8 uker ca juleuken, og blir d likt som sist så blir jeg skitt ass kvalm og dau sliten.
Hvor bestilte du ifra ?
 
Her visste både familie, venner og kolleger at vi var midt i en prøverørsbehandling. Mange visste også ca når jeg kom til å få svar. Fikk telefon fra Riksen i går mens jeg var på jobb, og da var det ikke så lett å skjule det gitt... :p Så de nærmeste vennene, familien og de kollegene jeg sitter sammen med på jobb inkl. sjefen vet det allerede. Utenom det forteller vi nok ikke noe før på våren en gang.


Samme her! Jeg synes det er litt deilig å kunne dele det med folk allerede, jeg :p alle har fulgt spent med, og gledet seg sammen med oss hele veien.
 
Nå vet min psykolog det, de to fysioterapeutene mine det, dama på labben, legen og mannen. Er så imponert at jeg ikke har sakt noe til se på jobben ennå. Vi er bare 9 stykker som jobber meget tett på hverandre.
 
Kun meg og mannen som vet enda. Vi vil vente til etter tul med å fortelle, tror jeg:p
Hadde vært gøy å sagt det i jula da, til foreldrene våre ihvertfall - har ei t-skjorte til minstemann der det står han skal bli storebror (var altfor snar med å bestille da jeg hadde kjemisk:rolleyes::hilarious:) så hadde vært artig å hatt på han den når vi skal besøke mamma og pappa og litt senere når vi besøker svigers, siden da er de eldste barna hos sine foreldre:)
Barna får vite det etter tul,som mest sannsynlig blir i starten på januar:) mulig eldstemann får vite det snart da,han er straks 18 og klarer å holde på en hemmelighet;)
 
Vi skal på tidlig ultralyd 20.12 så vi tenker at vi
Sier det når vi skal ha julefrokost her hos oss :happy:
Er så vanskeligt og holde det inne kjenner eg. Men vil gjerne se at alt er ok på tul først :angelic::happy:
 
Kun fastlegen som vet noe, er 5+0 I dag. Har lyst å fortelle mamma og pappa i julen, da får jeg sagt det face to face, men sambo ønsker å vente til uke 12. Og da har jeg ikke mulighet til å dra til mamma og pappa, vi bor på hver vår side av landet.
 
Vi skal på tidlig ultralyd 20.12 så vi tenker at vi
Sier det når vi skal ha julefrokost her hos oss :happy:
Er så vanskeligt og holde det inne kjenner eg. Men vil gjerne se at alt er ok på tul først :angelic::happy:
Enig i det, greit å sjekke litt først liksom
 
Vi har lyst å vente til etter uke 12. Er så pyton hvis det ikke går veien, og mange vet om dette(syntes vi;))
Men har lyst å bare rope ut til alle at jeg er gravid:hilarious: såfår se hvor lenge jeg klarer å tie stillt:oops:
Er noen som vet det allerede da.....
 
Vi har lyst å vente til etter uke 12. Er så pyton hvis det ikke går veien, og mange vet om dette(syntes vi;))
Men har lyst å bare rope ut til alle at jeg er gravid:hilarious: såfår se hvor lenge jeg klarer å tie stillt:oops:
Er noen som vet det allerede da.....
I feel ya!:hilarious:
 
Vi har fortalt foreldrene våre/ søskene våre. Jeg har også fortalt sjefen og avdelingslederen da vi har endel utfordrende atferd på jobb som jeg ikke ønsker å gå til i svangerskapet. Måtte også fortelle en kollega da hun prøvde å hive i meg eggepunsj :happy090
Tenker å fortelle storesøster på 5 års dagen hennes i januar, da er jeg rundt 11 uker på vei. Resten av venninner osv får nok vite det etter passert 12 uker :)
 
Kommer ikke til å greie å la være å si noe i jula. Skal være hjemme i to uker, og har en familie som er liberale med både alkoholen og rakfisken, og attpåtil særdeles nysgjerrige. Litt blandede følelser rundt det. Har på den ene siden sykt lyst til å si det til alle jeg kjenner, men på den andre siden er det egentlig altfor tidlig. :dontknow
 
Back
Topp