Når testet du positivt ved din forrige graviditet?

Anni94

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Jeg er 8-9 dpo og testene er fortsatt blenda. Og ja jeg vet det er for tidlig å gi opp enda :hilarious:
 
Fikk en ultra svak strek 9 dpo, men var så svak at den ikke kunne ses egentlig. 10 dpo så jeg en skikkelig strek der, og fikk positiv digital.
 
Fikk en ultra svak strek 9 dpo, men var så svak at den ikke kunne ses egentlig. 10 dpo så jeg en skikkelig strek der, og fikk positiv digital.
Så spennende! Jeg fikk pos eltest 27 og 28 nov. Men hadde ikke flere eltester igjen så vet egentlig ikke helt når el er.. Håper jeg er 8 dpo idag.
 
Testet positivt i dag 11 dpo. Strimmeltesten var veldig svak og umulig å fange på bilde, men babyplan (ikke tidlig) var mer tydelig:happy:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181207-072521_Gallery.jpg
    Screenshot_20181207-072521_Gallery.jpg
    768,8 KB · Visninger: 298
Takk:happy: Bruker du strimmeltester eller stavtest? Tror ikke jeg hadde sett så mye på strimmel i allefall om jeg tok en test 8/9 dpo så er fortsatt håp:)
Strimmel ja, fra babyplan! Skal på julebord både i dag og i morgen nemlig, så hadde vært så greit med en positiv test før det! Men da dropper jeg alkohol ikveld så får vi se om det blir positiv test imorgen:happy:
 
Strimmel ja, fra babyplan! Skal på julebord både i dag og i morgen nemlig, så hadde vært så greit med en positiv test før det! Men da dropper jeg alkohol ikveld så får vi se om det blir positiv test imorgen:happy:
Aha, skjønner! Alltid kjipt problemstilling det der med om man skal holde seg unna alkohol eller ei, men om du har mistanke er det jo greit å være på den sikre siden:)
Kos deg på julebord!
 
Aha, skjønner! Alltid kjipt problemstilling det der med om man skal holde seg unna alkohol eller ei, men om du har mistanke er det jo greit å være på den sikre siden:)
Kos deg på julebord!
Har egentlig ingen symptomer så det hadde sikkert gått fint, men siden det er sååå nærme og siden neste pp blir i april så skal jeg hvertfall ikke ødelegge noe :)
 
Fikk svaaaake skygger fra 8dpo som jeg ikke trodde var noe før 11 dpo, da sto jeg der med hakeslepp og stirret på testen og så på mannen :p med første var det ingen tvil på første test 9dpo :)
 
Ca 15-16 dpo med alle, et par dager etter uteblitt mens.(testet ikke tidligere da) Men nå tester jeg fra 7-8 dpo :wideyed:
 
Back
Topp