Jule- og desemberskravle :)

Har pyntet et tre vi også:D i hallen da. Er sååå koselig!❤️
Jaa. Radio jul på og ungene pynta og styre fritt var kjempekoselig. Og idag skal jeg kjøpe stjerne i toppen og lys ute. Nå er det snart jul ❤️❤️

Hadde bestemt meg for å ikke kjøpe nisselue i år, vi kjøper jo hvert eneste år, og det er jo bare tull når vi har så mange liggende.

Så nå står vi her da, nissefest på skolen og finner ikke en eneste nisselue......

Helt klassisk.

Jeg vet jeg kjøpte til alle tre i fjor. Bare to av de dukket opp i år og en av dem var yngstemor sin og litt liten i år. Må nok kjøpe 1 eller 2 i år også

Noen ganger opp inatt for å trøste minsten, så klarte å sove over alarmen. På tide å få levert i bhg snart :p

Hadde bestemt meg for å ikke kjøpe nisselue i år, vi kjøper jo hvert eneste år, og det er jo bare tull når vi har så mange liggende.

Så nå står vi her da, nissefest på skolen og finner ikke en eneste nisselue......
Det er så typisk! Håper det dukket opp en.

Helt klassisk.

Jeg vet jeg kjøpte til alle tre i fjor. Bare to av de dukket opp i år og en av dem var yngstemor sin og litt liten i år. Må nok kjøpe 1 eller 2 i år også

Typisk.. så lei av å kjøpe sånt husfyll..

En tann eller flere ser jeg. Hvitt i munnen. Forklarer 2.5 timer søvn inatt som var og hyling idag. Paracet og nurofen er klar for natten... Jeg er utslitt etter en dag alene med frøkna. Gravid og attpåtil gråter/hyler Hun og hvilte ikke annet enn 1 time da gikk jeg konstant
Huff:( håper hun snart slutter å plages!

Gaah blir så provosert over den der : for oss er det viktigste tid sammen som kommer når noen spør hvor mye folk bruker på gaver til barna.
Om man bruker 500 eller 5000 spiller vel ingen rolle, betyr jo ikke at de som gir dyreste gaven ikke bruker tid sammen.

* må slutte å lese diskusjoner på fb*
Helt enig med deg;)

Puh! Sliten etter en lang dag! Stod opp til å måtte bake to sjokoladekaker (som jeg senre fant ut at egentlig skulle ha vært gulrotkaker), foret unger uten brød i hus (det er en prøvelse når de er skikkelig særspiste), satte en polarbrøddeig, leverte ferdige kaker og eldste til øvelse og konsert. Dro hjem (bor rett ved siden av konsertlokalet) for å spise selv, og for å prøve å få i mer mat på mellomste. Minstemann sov, og drikker for det meste melk så det var null stress. Så var det tilbake for å få med seg konsert, og å stå å selge kaffe og kaker, og få med seg Wenche Myhre og konsert med det lokale korpset, og skolekor og janitsjar. Klokka var nærmere halv ti før vi var hjemme og jeg fikk unger i seng. Og så var jo minstemann våken og trengte mer mat. (fikk under konserten også, og sov seg gjennom siste halvdel :p ) Nå sover alle ungene, og mor er plutselig lys vålen etter å ha nesten sovnet stående. Og ja. Så den gjærdeigen. Den kom jeg jo på klokken ti i kveld.... Lukta bra gjæra gitt. Men fikk nå stekt polarbørd og krysser fingrene for at dem er spiselige.
Det var en travel dag:P puuhh...

Back
Topp