Drikker du kaffi som gravid?

Førtis78

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Har ikke hatt lyst på kaffi på mange uker, men igår plutselig fikk jeg lyst på kaffi med masse melk og hazelnut sirup i :)
 
Nei, har hatt fullstendig avsmak på kaffe siden jeg ble gravid med første, kom dagen før jeg testet positivt :p Men drikker endel cola zero da, de dagene jeg trenger koffein :)
 
Nei, har ikke hatt noe lyst på kaffe siden jeg ble gravid til tross for at jeg er veldig glad i kaffe til vanlig :p Ikke syns jeg det lukter godt lenger heller, hehe.
 
Ja, drakk kaffe mens jeg var gravid. Mista lysten på det ca halvveis i svangerskapet med nr 2, da.
 
Nei, ble kvalm av det. Hadde uansett holdt meg innenfor de anbefalte mengdene, eller byttet til koffeinfri, men kvalmen tok seg av det for meg. :p
 
Ja. Kroppen nekter om jeg drikker for mye, men jeg må ha litt, ellers slår hodepinen seg vrang.
 
Litt, men da er enten borte på besøk eller hvis jeg plutselig får lyst på en latte. Holder meg innenfor anbefalt mengde, men velger ofte Pepsi Max fremfor kaffe.
 
Koffeinfri ja. Min kaffe består stort sett mest av melk :p
 
Jeg drakk kaffe hver dag i svangerskapene :) Tok en halv kopp hver gang, så jeg kunne ta flere ganger :p
 
Jeg hadde hyperemesis gravidarum i alle tre svangerkskapene. Og uansett hvor mye jeg hadde latt lyst på kaffi, så ble jeg kvalm av lukta. :p
 
Drikker to store kopper daglig. Én til frokostbogvén til lunsj. Når jeg ikke er gravid drikker jeg tilvanlig 5 kopper
 
Jeg gjorde ikke det, men er ikke så glad i kaffe heller da :p
 
Mistet lysten på kaffe helt til de siste ukene før baby ble født. Da hadde jeg 1 kopp om morgenen.
 
Jeg ble uvel bare av lukten fram til uke 20 ca, deretter drakk jeg 1-2 kopper om dagen
 
Selvfølgelig, men mista som alle andre lysten i starten.
 
Jeg drikker kaffe hver dag.. 1-2 kopper.. men jeg klarer ikke sterk kaffe, så må vanne den ut litt som regel :p
 
Back
Topp