Hvor mange barn ønsker du tilsammen?

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
:)

Jeg ønsker 3 til 5, men kanskje det holder med 2 :)
 
Ønsker 2. Vil nok bare rekke å få en. Bør grunnet genfeil fjerne eggstokkene snart.
 
Det vet jeg ikke, sånn egentlig. Akkuratt nå tror jeg 2. Men om jeg om noen år kan si helt sikkert at jeg er ferdig ? Det vet jeg ikke. Men vi "får" bare 2 av det offentlige. Så å bruke 5-100 tusen(privat klinikk) på å kanskje bli gravide det blir vel heller ikke aktuelt. Men om det blir en hjemmesnekra spire så gjør vi ikke noe for å hindre det :)
 
Siden det ikke er opp til meg men til legene, og man ikke får mer enn et søskenforsøk (IVF) dekket kommunalt, så så blir vel svaret 2... :p
 
Drømmer om mange barn, men nå bare håper jeg på å få et levende barn. Så får vi se om det blir flere senere❤️
 
Siden det ikke er opp til meg men til legene, og man ikke får mer enn et søskenforsøk (IVF) dekket kommunalt, så så blir vel svaret 2... :p
Det vet jeg ikke, sånn egentlig. Akkuratt nå tror jeg 2. Men om jeg om noen år kan si helt sikkert at jeg er ferdig ? Det vet jeg ikke. Men vi "får" bare 2 av det offentlige. Så å bruke 5-100 tusen(privat klinikk) på å kanskje bli gravide det blir vel heller ikke aktuelt. Men om det blir en hjemmesnekra spire så gjør vi ikke noe for å hindre det :)

Visste ikke dette jeg :p
 
Har vokst opp med en storebror og fikk en lillesøster mye senere i livet, og tror at man får en del lærdom av å ha søsken som kan være bra på flere måter, men jeg tror det står såpas mye på mor om vi kan ta vare på flere enn 1 barn at jeg ikke gjør meg opp noen ønsker om antall. 1 gjør det mulig å være pappa, og der allerede er jeg storfornøyd.
 
Jeg ville ha tre, men ting forandret seg da jeg traff ny mann :) har tre, en bonus, og vi håper på den lille klorer seg fast nå, da vi ønsker en felles :Heartbigred
 
Så koselig da ❤️ Mine, dine og våre :) det er en 2019 familie det :)
Jeg ville ha tre, men ting forandret seg da jeg traff ny mann :) har tre, en bonus, og vi håper på den lille klorer seg fast nå, da vi ønsker en felles :Heartbigred
 
Alltid sagt jeg vil ha 3 barn, men nå er jeg usikker. Tror kanskje d holder med 2, foreløpig.
 
Alltid sagt jeg vil ha 3 barn, men nå er jeg usikker. Tror kanskje d holder med 2, foreløpig.
Alltid sagt 2, for et år siden sa jeg. Hvorfor kan det ikke være greit å bare ha en. I dag ønsker vi mange :p haha. Så nå er vi på nr. 2 så endrer vi sikkert mening igjen :p
 
Jeg har alltid sagt 3, men slo meg til ro med 2 etter laaaaang prøveperiode med 2.mann. Nå ser det ut til at ønsket mitt går i oppfyllelse allikevel ❤️
 
Back
Topp