Grått hår

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har du det? :) når fikk du det i såfall? Jeg har og det irritererer meg..er ikke så gammel heller så må til frisør støtt og stadig :hilarious:
 
Nei, ikke fått det ennå. Mannen derimot, han har fått noen grå.
 
Ingen grå, men funnet ett gjennomsiktig/hvitt en sjelden gang i ny og ne.
 
Jeg har fått noen på hodet etter hva frisøren sier, men veldig få.
Er såpass lys så de syntes uansett ikke.
Skulle gjerne hatt flere, har veldig tynne hårstrå, og de grå er tykkere, kanskje jeg endelig får litt form på det når jeg blir gammel :p

Det stedet jeg derimot har fått en del går hår, er på musa og de irriterer meg veldig....
 
Fant mitt første grå hår ved 18-årsalderen :shifty:
 
Nope. Noen hvite i ny og ne derimot.
 
Jada, ganske mange og :p

Fikk mine føste grå da jeg var 29, etter at eldste ble født. Så hatt det i 10 år allerede da. Og blir ikke færre heller :p
 
Jeg har fått noen på hodet etter hva frisøren sier, men veldig få.
Er såpass lys så de syntes uansett ikke.
Skulle gjerne hatt flere, har veldig tynne hårstrå, og de grå er tykkere, kanskje jeg endelig får litt form på det når jeg blir gammel :p

Det stedet jeg derimot har fått en del går hår, er på musa og de irriterer meg veldig....

Trodde musa var den siste plassen håret ble grått..
men den kan du jo barbere
 
Fant noen grå hår når jeg var 28, og blir stadig flere.
Har brunt hår, så de vises relativt godt. Men men... orker ikke farge, og syns ikke det er plagsomt mange enda heller.
 
Her så jeg første som 25år. Er nå 31år :p
 
Jeg var 15 da mitt første sa hallo, og nå er jeg over 70% grå ifølge frisøren min... Resterende er så mørkt at det nesten er svart. :cool: Driver og striper lyst så jeg både har noe naturlig og liten overgang mellom etterveksten, og det funker greit: fem måneder siden sist jeg gjorde det, og fortsatt er det folk som tror toppen er farga med vilje.:p
 
Ikke enda, heldigvis. Har passert 30. :)
 
Back
Topp