Det siste babyrelaterte du kjøpte

XuperB

Forumet er livet
Himmelbarn
Junilykke2018
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Maisløyfene 2024
Trådtittelen sier sitt! :)

Det siste her var pippi-smekker fra barnas hus. Syns de er så myke og gode, og er litt størrelse og tykkelse på dem (uten at jeg syns de blir klumpete), så fossen av sikkel som gjerne kommer fanges godt opp av dem. :) De koster litt, men er ofte på tilbud til 3 for 129.
 
Body og bukse :)
 
Easygrow stormtrekk/fottrekk med refleks, brett med koppholder til babyjoggeren, en tutekopp, fat med antiskli under og noen skjeer (med varmeindikator, var 30 kr for en trepakning på babybanden nå).
 
Nye smokker (ja, igjen - skjønner ikke hvor de blir av). Og en julejoggedress, som jeg ikke klarte å gå forbi. [emoji85]
 
Easygrow stormtrekk/fottrekk med refleks, brett med koppholder til babyjoggeren, en tutekopp, fat med antiskli under og noen skjeer (med varmeindikator, var 30 kr for en trepakning på babybanden nå).

Fått shoppa litt du ja :D
 
Fått shoppa litt du ja :D

Ja, holdt på å ta av inne på babybanden sin side! Masse tilbud. Mannen fikk kvalitetssjekke før jeg fullførte ordren, var endel unødvendige greier som havna i handlekurven under "åh, så søt". :knegg:
 
Ja, holdt på å ta av inne på babybanden sin side! Masse tilbud. Mannen fikk kvalitetssjekke før jeg fullførte ordren, var endel unødvendige greier som havna i handlekurven under "åh, så søt". :knegg:

Der sier du noe.. jeg fylte også handlekurven på babybanden tidligere idag.. men så brukte vi x antall tusen i Danmark i helgen, og 5tusen på årskort i dyreparken ble betalt idag... såeh, tror jeg lar den handlekurven være....
 
Kjøpte to finskjorter med vest og slips, en til mini og en til søskenbarnet hans. Fant til bare 70 krone (førpris 279) på cubus. De var råstilige. :D
 
Kjøpte to finskjorter med vest og slips, en til mini og en til søskenbarnet hans. Fant til bare 70 krone (førpris 279) på cubus. De var råstilige. :D

Hurra for godt kjøp! Jeg handlet Memini på salg, men det er jo fremdeles kostbart :p
 
Back
Topp