3 vil bli 4❤️

Wow! Høres jo kjempebra ut!

Krysser fingrene for 7 flotte!

Ikke lenge igjen nå.
Det skal gå vegen dette forsøket. Når man har hatt så mange innsettinger, da er det på tide å få " betalt".
Både du og din familie fortjener det!

Wow! Høres jo kjempebra ut!

Krysser fingrene for 7 flotte!

Ikke lenge igjen nå.
Det skal gå vegen dette forsøket. Når man har hatt så mange innsettinger, da er det på tide å få " betalt".
Både du og din familie fortjener det!
Nå ble jeg litt rørt❤️ Synes vi fortjener å lykkes nå ja, få «betalt» for alt strevet gjennom 3 år med søskenforsøk:-)

Hvordan gikk det på kontroll? Det var idag, sant ?
Det gikk bra i dag, fortsatt jevn og fin vekst på de syv folliklene:-) Det blir uttak på tirsdag og innsett av 3-dagers på fredag(forhåpentligvis da). Jeg tok opp mitt ønske om å dyrke til blasto da vi aldri har prøvd dette før. Det gikk ikke siden de ikke har folk på lab på søndag som blir dag fem for oss. Hun sa vi kunne utsette uttak til onsdag, men det beste for eggene var å tas ut tirsdag. Vi ble derfor enige om å sette inn på dag tre. Hvis vi er så heldige å få noen på frys, kan de dyrkes videre til blasto før innsett. Spent på uken nå❤️
Hvordan går det med deg og rugingen? De ukene er desidert de værste, grugleder meg allerede.. Man blir jo litt koko:-)

Det gikk bra i dag, fortsatt jevn og fin vekst på de syv folliklene:) Det blir uttak på tirsdag og innsett av 3-dagers på fredag(forhåpentligvis da). Jeg tok opp mitt ønske om å dyrke til blasto da vi aldri har prøvd dette før. Det gikk ikke siden de ikke har folk på lab på søndag som blir dag fem for oss. Hun sa vi kunne utsette uttak til onsdag, men det beste for eggene var å tas ut tirsdag. Vi ble derfor enige om å sette inn på dag tre. Hvis vi er så heldige å få noen på frys, kan de dyrkes videre til blasto før innsett. Spent på uken nå❤️
Hvordan går det med deg og rugingen? De ukene er desidert de værste, grugleder meg allerede.. Man blir jo litt koko:)

Må bare få skyte inn her at ja, blasto er best sier de, men jeg fikk bare barn på 2- og 3-dagers fersk. De to blastoene mistet jeg.
Så ikke mist troen på de "yngste" :joyful::spitoutdummy:

Det er så rart hva vi får troen på og hva man ikke tror på etter hvert som man prøver seg fram. Husker at jeg hadde ståltro på blastoene, men ikke morulaene. Hvert forsøk var det liksom om å gjøre å få blasto på frys.
Jeg gråt mine bitreste tårer på forsøk nr to hvor jeg hadde 7 follikler, men bare ett inn og ett på frys. Dette var jo SÅÅÅÅÅ dårlig resultat, tenkte jeg. Det ble jo nesten ingenting.....
Det var da jeg ble gravid med gutten min på det 2-dagers inn.

Rart hvordan det er...ble overlykkelig etter første forsøk med 14 egg ut, ett inn og 3 på frys, men supertrist på det nr to, men d var forsøk nr to som ledet frem.

Det skal virkelig bare ett godt befruktet egg til!

Nå er det jo sikkert håpløst dumt av meg å komme med sånt til deg som har vært gjennon så mye, så utallige mange innsettinger :rolleyes:, men jeg mener nå at man må støtte opp om håpet til de som sitter med troen og tårene i hjertet og venter på at gleden endelig skal spire i sitt innerste :Heartbigred

Må bare få skyte inn her at ja, blasto er best sier de, men jeg fikk bare barn på 2- og 3-dagers fersk. De to blastoene mistet jeg.
Så ikke mist troen på de "yngste" :joyful::spitoutdummy:

Det er så rart hva vi får troen på og hva man ikke tror på etter hvert som man prøver seg fram. Husker at jeg hadde ståltro på blastoene, men ikke morulaene. Hvert forsøk var det liksom om å gjøre å få blasto på frys.
Jeg gråt mine bitreste tårer på forsøk nr to hvor jeg hadde 7 follikler, men bare ett inn og ett på frys. Dette var jo SÅÅÅÅÅ dårlig resultat, tenkte jeg. Det ble jo nesten ingenting.....
Det var da jeg ble gravid med gutten min på det 2-dagers inn.

Rart hvordan det er...ble overlykkelig etter første forsøk med 14 egg ut, ett inn og 3 på frys, men supertrist på det nr to, men d var forsøk nr to som ledet frem.

Det skal virkelig bare ett godt befruktet egg til!

Nå er det jo sikkert håpløst dumt av meg å komme med sånt til deg som har vært gjennon så mye, så utallige mange innsettinger :rolleyes:, men jeg mener nå at man må støtte opp om håpet til de som sitter med troen og tårene i hjertet og venter på at gleden endelig skal spire i sitt innerste :Heartbigred
De sa på hausken at eggene har det ikke noe bedre her hos oss enn inni livmoren, så du har jo rett! Det er bare at når vi har satt inn så mange ganger uten å lykkes, kunne jeg tenke meg å vite når eggene slutter å utvikle seg og ikke minst se at det som settes inn er sterkt. Har jo blitt gravid to ganger, ett fersk to-dagers og ett fryst to-dagers, så har absolutt trua på disse og:-) I bunn og grunn trenger vi bare ett gullegg for at familien blir komplett❤️

Det gikk bra i dag, fortsatt jevn og fin vekst på de syv folliklene:) Det blir uttak på tirsdag og innsett av 3-dagers på fredag(forhåpentligvis da). Jeg tok opp mitt ønske om å dyrke til blasto da vi aldri har prøvd dette før. Det gikk ikke siden de ikke har folk på lab på søndag som blir dag fem for oss. Hun sa vi kunne utsette uttak til onsdag, men det beste for eggene var å tas ut tirsdag. Vi ble derfor enige om å sette inn på dag tre. Hvis vi er så heldige å få noen på frys, kan de dyrkes videre til blasto før innsett. Spent på uken nå❤️
Hvordan går det med deg og rugingen? De ukene er desidert de værste, grugleder meg allerede.. Man blir jo litt koko:)
Åh høres bra ut! Så spennende, virker som om de virkelig samarbeider med dere nå, om best mulig resultat :) håper dere får noen på frys og at de dyrkes til blasto og at dere får et bonus forsøk ut av de ;) det går fint med meg, litt ekstra sliten og trøtt men det har vært fullstappa dager, (litt med vilje) bestilte (enda) flere graviditetdtester igår :hilarious: prøver å ikke tenke på det hele tiden og det rekker jeg ikke heller med en så aktiv frøken og det er litt godt, hvis du skjønner? ;) men desidert skrulleuker, oh yes.. Tar meg selv i å krisemaksimere konstant.:hungover:

Åh høres bra ut! Så spennende, virker som om de virkelig samarbeider med dere nå, om best mulig resultat :) håper dere får noen på frys og at de dyrkes til blasto og at dere får et bonus forsøk ut av de ;) det går fint med meg, litt ekstra sliten og trøtt men det har vært fullstappa dager, (litt med vilje) bestilte (enda) flere graviditetdtester igår :hilarious: prøver å ikke tenke på det hele tiden og det rekker jeg ikke heller med en så aktiv frøken og det er litt godt, hvis du skjønner? ;) men desidert skrulleuker, oh yes.. Tar meg selv i å krisemaksimere konstant.:hungover:
De gjør virkelig sitt for at vi skal lykkes og er lydhøre for våres ønsker:-) Blir overlykkelig om vi får ett inn og ett eller flere på frys❤️
Det hjelper å ha en liten propell hjemme som får tiden til å gå uten alt for mye grubling ja! Krysser alt for to fine streker når du starter testingen:-)

De gjør virkelig sitt for at vi skal lykkes og er lydhøre for våres ønsker:) Blir overlykkelig om vi får ett inn og ett eller flere på frys❤️
Det hjelper å ha en liten propell hjemme som får tiden til å gå uten alt for mye grubling ja! Krysser alt for to fine streker når du starter testingen:)
Håper dere får begge deler! :D
Takk, det håper jeg!;)

Innom og heier litt :)

Takk❤️ Går det bra med deg?
Det går bra her :) Livet er hektisk med en på snart 10 mnd, litt høstsyke og det som er, men er så takknemlig for livet slik det har blitt ❤️

Det går bra her :) Livet er hektisk med en på snart 10 mnd, litt høstsyke og det som er, men er så takknemlig for livet slik det har blitt ❤️
Ja, det er full rulle med en liten i hus:-) Men så utrolig koselig og fint også❤️

Egguttaket gikk veldig fint og det ble 7 egg i dag❤️ Nå skal jeg tenke ovale tanker og håper på gode nyheter når telefonen ringer rundt kl 09 i morgen om befruktning:-)

Grattis med overstått uttak :D
Krysser finger for tipp topp befruktning nå :)

6 av 7 egg var modne og 5 ble befruktet❤️ Jeg er Såå glad!!!
Innsett av 3-dagers på fredag og krysser fingrene for noen på frys også. Skal til akupunktør før innsett på fredag og sikkert ett par ganger under rugingen:-)

Wow, gratulerer med supert resultat! Håper masse for deg!

Back
Topp