Lea - hverdagen med medfødt hjertefeil

Fine gode Lea ❤️ Mange her inne som skal heie på dere til mål, både med operasjon 1 2 og 3 ❤️
 
Masse lykke til med operasjon. ❤ Kommer til å tenke på dere den dagen. Hun er nydelig. :)
 
Fine Lea. [emoji173] Så godt at hun følger kurven sin!

Dere imponerer meg, og jeg synes det er flott at du føler du kan dele bekymringene dine med oss. Håper at det letter dem litt for deg.
 
Fine Lea! Masse lykke til med operasjon :Heartred
 
Da var det brått Søndag allerede, og kun to dager til innleggelse. Nå merkes det på alvor at det nærmer seg. Jeg har begynt å få det veldig tøft de siste dagene. Det gjør vondt å se at Lea har så lite energi, og jeg blir veldig redd.

Lea kan sove hele dagen. Hun blir fort sliten, og vi merker at ting har endret seg til det værre på veldig kort tid.

Jeg gråter mye for tiden. Til tider merket jeg at jeg sliter med å puste i et par sekunder når jeg tenker på hva som skal skje... Jeg er virkelig redd, og jeg tror det først er nå det går opp for meg hva vi har i vente. Tenk, på denne tiden neste helg så er det ikke sikkert Lea er her lenger... Det er så vondt, og ikke minst uvirkelig å tenke på.

Siden hun ble født har jeg planlagt begravelsen hennes gang på gang i hodet mitt. Jeg er så redd for at jeg må gjøre det i virkeligheten også... I morgen skal jeg pakke baggen vår, og Tirsdag morgen reiser vi inn.
 
Last edited:
Da var det brått Søndag allerede, og kun to dager til innleggelse. Nå merkes det på alvor at det nærmer seg. Jeg har begynt å få det veldig tøft de siste dagene. Det gjør vondt å se at Lea har så lite energi, og jeg blir veldig redd.

Lea kan sove hele dagen. Hun blir fort sliten, og vi merker at ting har endret seg til det værre på veldig kort tid.

Jeg gråter mye for tiden. Til tider merket jeg at jeg sliter med å puste i et par sekunder når jeg tenker på hva som skal skje... Jeg er virkelig redd, og jeg tror det først er nå det går opp for meg hva vi har i vente. Tenk, på denne tiden neste helg så er det ikke sikkert Lea er her lenger... Det er så vondt, og ikke minst uvirkelig å tenke på.

Siden hun ble født har jeg planlagt begravelsen hennes gang på gang i hodet mitt. Jeg er så redd for at jeg må gjøre det i virkeligheten også... I morgen skal jeg pakke baggen vår, og Tirsdag morgen reiser vi inn.

Det er tøft å være mor til et alvorlig sykt barn..
Vis vedlegget 281410

Hun er altså så nydelig, og hvis ikke den dokumentaren om livet på NFI fikk meg i tårer (nei, den gjorde ikke det, jeg er ikke sånn som gråter så lett av sånt), så gjør dette det. Lea er liksom litt «min» også, kanskje det er der det ligger. Det rører meg litt ekstra, det gjør det. Lille vakre jenta di. Jeg kan ikke forestille meg hvor tøft det må være, men jeg har full forståelse for at det er mange vonde vonde følelser som raser rundt inni både deg og faren hennes, og de aller nærmeste. Gud hjelpe, bare det å liksom måtte «forberede» seg på det verst tenkelige virker så hjerterått at jeg ikke har ord. Men Lea er en fighter skal du se. Dette skal gå bra. Det er sikkert ikke lett å gripe tak i, men vi må bare forsøke å tenke at dette er bra, hun skal få det så mye bedre nå, på den andre siden av operasjonen. Nå skal hun bli friskere og friskere! Og dere og Lea har en enorm heiagjeng bak dere!! I tykt og tynt!

Hun ser så perfekt ut. Jeg sliter hver gang jeg ser henne når jeg samtidig tenker at hun liksom skal være syk. Nei, det må bare ende godt. Tenker masse på dere!
 
Vet ikke hva annet jeg kan si enn lykke til[emoji173]️ Hun er nydelig[emoji173]️
 
❤️❤️
 
Åh, kjære deg! Jeg kan bare ane hvor vondt dette må være. Vi har den samme trusselen, men det var kun de første 5-6 ukene med Rolf, og med M er det så langt frem tid at vi ikke klarer å forholde oss til det. Det må være nesten umenneskelig å ha dette hengende over seg hele tiden. Og veldig spesielt å ha en «farlig dato» å forholde seg til. Jeg tenker at legene har troen på at dette skal gå bra, selv om de er nødt til å informere dere om at dette er en alvorlig situasjon. Ellers hadde de ikke planlagt og forespeilet dere flere operasjoner. Ta uendelig godt vare på hverandre i uken som kommer. Regner med dere vil få tilbud om å prate med en psykolog eller lignende i forbindelse med innleggelsen. Det hjelper å øse ut frustrasjon og redsel på noen.

Sender dere en stor klem! [emoji173]️ Vi er mange som heier på Lea...
 
Dere er utrolig sterke og flinke! Og det er lov å være redd, sint, fortvilet og alt annet du måtte føle på. Det er en helt umennesklig situasjon. Og hvis dere får tilbud om å snakke med en psykolog eller lignende som Krølle sier så anbefaler jeg absolutt at dere gjør det.

Vi heier alle sammen på Lea og dere! Dette må gå bra ❤️ Tenker masse på dere!
 
Tenker masse på dere, dette må gå bra! Fine, fine Lea ❤️ Det er mange som heier på dere!
 
Gratulerer med dåpsdagen, så skjønn jente!:love7

Masse lykke til med operasjonen. Må være ufattelig tøft. Er mange her som tenker på dere :Heartred
 
[emoji177] Så vondt det må være med disse tankene. Du virker sterk og dere må ta en dag av gangen fremover. Ønsker Lea lykke til med operasjonen og håper av hele mitt hjerte at den blir vellykket. [emoji177]
 
:Heartred:Heartred
 
Helt enig med Cadillac.
Ønsker dere igjen masse lykke til, tenker på dere og den vakre jenta deres:Heartbigred
 
Jeg kan ikke engang forestille meg hvor forferdelig det må være å være i deres situasjon. Man blir jo så hjelpesløs. Skjønner godt at du er redd, men jeg har troen på at dette går bra. Det må det. Jeg skal krysse det som krysses kan for at operasjonen er vellykket, og så sender jeg masse lykkeønskninger deres vei. Ta vare på hverandre i det som må være en helt umenneskelig tøff tid. [emoji173]️
 
Jeg må bare få takket dere alle for den enorme støtten dere gir. Det er utrolig koselig å lese alt dere skriver :Heartpink Jeg setter virkelig stor pris på det.

Jeg glemte forresten å nevne at Lea skal være med i et prosjekt. Vi fikk telefonen fra Rikshospitalet for et par uker siden med spørsmål om vi ville være med i et prosjekt, som omhandlet å lage en 3D versjon av hjertet til barn med komplekse hjertefeil, og se hvorvidt det utgjør en forskjell med tanke på planlegging og sluttresultat. Vi sa selvfølgelig ja!

I morgen skal leiligheten vaskes, bagen skal pakkes og juletre skal pyntes. Det blir rart å skulle reise hjemmenifra og ikke vite når man kommer tilbake..

Ha en fin kveld alle sammen :Heartpink
 
Last edited:
Åh, lykke lykke lykke til!!! Dette skal gå bra, og vi heier alle på vakre, sterke Lea og de ufattelige tøffe foreldrene hennes!! Stor klem![emoji813]️
 
Back
Topp