Ny her...

Rotkopp

Glad i forumet
Julibarna 2019
Februarlykke 2022❄️
...og ny til gravidverdenen! Hei folkens! :greet025

Jeg har listet meg litt rundt her en stund uten å opprette bruker, men nå var det sannelig på tide. Vi har ikke fortalt det til så mange enda, så har ingen å snakke med om alt det jeg tenker og lurer på.:happy:

Jeg hadde en SA 4/10 og er 6+2 igjen i dag, så om fire dager er jeg på dagen jeg mista sist - og er skikkelig nervøs. Håper virkelig det går bra denne gangen!:gen014

Last edited:
Gratulerer så mye med positiv test :Heartred
Skjønner godt at du er litt urolig, men verken vi eller frøet har godt av at vi bekymrer oss. Krysser alt for at det går fint denne gangen :D

Tusen takk alle sammen! :D

Gratulerer så mye med positiv test :Heartred
Skjønner godt at du er litt urolig, men verken vi eller frøet har godt av at vi bekymrer oss. Krysser alt for at det går fint denne gangen :D
Ja, det var det med å ikke bekymre seg da... Prøver, men håper det blir lettere etter tul! :happy:

Velkommen til oss Krysser fingrene for deg!

...og ny til gravidverdenen! Hei folkens! :greet025

Jeg har listet meg litt rundt her en stund uten å opprette bruker, men nå var det sannelig på tide. Vi har ikke fortalt det til så mange enda, så har ingen å snakke med om alt det jeg tenker og lurer på.:happy:

Jeg hadde en SA 4/10 og er 6+2 igjen i dag, så om fire dager er jeg på dagen jeg mista sist - og er skikkelig nervøs. Håper virkelig det går bra denne gangen!:gen014
Velkommen!! :D

Heisann!

Så utrolig hyggelig og velkommen hit til oss!
Krysser alt som kan krysses for at lille spire klorer seg fast denne gangen❤️

Gleder meg til å bli bedre kjent❤️

Gratulerer så masse og velkommen til oss :)
Vi krysser fingre og tær for at alle julispirene som er igjen nå blir til siste ende:)

Velkommen, og hurra for positiv test! :Heartred

Gratulerer og velkommen inn hit ❤️

Back
Topp