Tror du at babyen kommer før eller etter termin?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Ja, hva tror du, kommer babyen før eller etter termin, kanskje på termin? Gjettelek!

Jeg mistenker at babyen kommer 24, for da er det st.hans. Har termin den 25.
 
Jeg tipper babyen kommer før termin 09.06, faren har bursdag 02.06, så satser på ein dag mellom der:)
 
Kjem sikkert etter termin som sist :) seier 1.juli eg (10dager på overtid) Best å stålsette seg :hilarious:
 
Definitivt etter termin, har termin 13. Så tipper mini kommer mellom 23. og 27. :p
 
Fikk første 1 uke før termin. Håper på det samme nå og. Men med min flaks blir det sikkert over termin.
Er igrunn det samme, bare ikke akkurat en uke over. Da har datteren vår bursdag.
 
Etter... med forrige så gikk jeg 4 dager over termin, så jeg tenker at det kommer til å skje igjen.

Har termin 5.juni- så h*n kommer vel 9. Juni :)
 
Sist gikk jeg ikke over mer enn noen minutter. Håper noe av det samme nå :nailbiting:
 
Etter, men visst eg har svangerskapsdiabetes kan det være eg ikkje får gå over :D
 
efter! Skal aldrig va så dum mot mig själv och tro innan igen! Första kom en dag innan termin så var ju skråsikker på att nr to skulle komma innan, men ikke! Han måtte vi sparke ut 9!!!! dager på overtid! Så når folk frågar om termin nu så sier jag slutten av juni
 
Første kom dagen etter termin, så rekner med denne drøyer til etter termin også
 
Back
Topp