Veien mot en familie på 3

Hvordan står det til med dere? ❤️
 
Lenge siden oppdatering nå[emoji28] Høsten har vært preget av tenner og sykdom[emoji40][emoji849] Lillemor har hatt en runde falsk krupp, endte på legevakta to netter på rad...

Og uka etter hadde hun plutselig 39,7 i temp og Paracet funka heller dårlig.. tempen hadde bare gått bittelitt ned[emoji85] Så da ble det legevakta og barn mottak til slutt[emoji15] Ibux hjalp heldigvis da, og når tempen gikk ned etter 3 dager og det kom utslett så kunne vi konkludere med 4. barnesykdom[emoji4]

Men sånn bortsett fra sykdom så har vi ei herlig frøken.. Hun har en vilje av stål, og har begynt å teste ut grenser for harde livet[emoji28] Så mamma får testa tålmodigheten flere ganger per dag[emoji28][emoji23]

Hun klatrer, reiser seg opp etter det meste og står uten støtte nå[emoji7] Blir jo en del knall og fall av sånt, men hun reiser seg like fort opp igjen[emoji4][emoji28] Aktiv frøken, som har travle dager[emoji173][emoji173][emoji173] Hun har fått 6 tenner og de neste er nok på vei nå for hun klør mye om dagen[emoji4]

Hun er glad i å smake på mat, og spiser det meste så lenge det ikke er grøt eller moset mat[emoji23][emoji23] Fortsatt veldig glad i puppen, og ammes fortsatt et par ganger om natta[emoji1] Hun her må avvennes etterhvert[emoji23][emoji23] Hun har allerede greid å funnet sjokolade så det har hun smakt på[emoji85][emoji85] Ellers så elsker hun skinkepålegg og klementiner[emoji173]
6430e97c382ed6e379e5b30d998c8fe8.jpg
deddd28a4f89d96baa4782e59c0d9092.jpg
5b482d5f28bd090c8a0fe57b98f09b0b.jpg
85a519e85744f4f7d308e220d5d26046.jpg
2f81c1960837d1257b83c68ec60b047b.jpg
f5c9e6c30d3574ebfdbcb6abdc7ac15b.jpg
0278f3399b2386195588030af7fe644f.jpg
ef7f3a44605a1e3129c665405a60493b.jpg
432e091720f1e6ddbaabcf300db054fb.jpg
 
Skjønne lille E! ❤️
Tenk at de blir så store :love7

Kjipt å høre at dere har hatt masse sykdom :(
Vi er dessverre i samme klubb med en falsk krupp runde i høst. For noe drit det er!

Håper tiden inn mot jul blir fin og sykdomsfri ❤️
 
Skjønne lille E! ❤️
Tenk at de blir så store :love7

Kjipt å høre at dere har hatt masse sykdom :(
Vi er dessverre i samme klubb med en falsk krupp runde i høst. For noe drit det er!

Håper tiden inn mot jul blir fin og sykdomsfri ❤️
Falsk krupp er noe dritt ja, helt forferdelig når de blir så dårlige:( Hun er heldigvis i fin form igjen nå, bare jeg som er syk enda:hungover: Har fått halsbetennelse så her måtte mannen bruke syk barnepasser og være hjemme:meh::meh:

Så nå satset vi på at vi har gjort unna all sykdom før jul:Heartred

Var på 10 mnd kontroll idag frøkna og pappaen, hun er 9 kg og 70 cm så fortsatt litt under gjennomsnitt i høyde:joyful:

Hvordan står det til med dere?:Heartred
 
Falsk krupp er noe dritt ja, helt forferdelig når de blir så dårlige:( Hun er heldigvis i fin form igjen nå, bare jeg som er syk enda:hungover: Har fått halsbetennelse så her måtte mannen bruke syk barnepasser og være hjemme:meh::meh:

Så nå satset vi på at vi har gjort unna all sykdom før jul:Heartred

Var på 10 mnd kontroll idag frøkna og pappaen, hun er 9 kg og 70 cm så fortsatt litt under gjennomsnitt i høyde:joyful:

Hvordan står det til med dere?:Heartred
Litt kjapp der :p
Kommer...
 
Så skjønn hun er ❤️❤️❤️ Fin oppdatering!
 
Falsk krupp er noe dritt ja, helt forferdelig når de blir så dårlige:( Hun er heldigvis i fin form igjen nå, bare jeg som er syk enda:hungover: Har fått halsbetennelse så her måtte mannen bruke syk barnepasser og være hjemme:meh::meh:

Så nå satset vi på at vi har gjort unna all sykdom før jul:Heartred

Var på 10 mnd kontroll idag frøkna og pappaen, hun er 9 kg og 70 cm så fortsatt litt under gjennomsnitt i høyde:joyful:

Hvordan står det til med dere?:Heartred
Prøver igjen :p

Vondt å se på når de små blir så syke :(
S er heldigvis bare snørrete nå, så vi også håper det holder seg over jula nå :rolleyes:

Jeg fikk også halsbetennelse etter S hadde krupp. Kjipeste og lengste jeg kan huske å ha hatt :arghh:
Håper du blir bra snart! ❤️

Vi var på 10’ern i går :happy: 75 cm og 10 kg her. Litt større enn frøkna di ;) men begge innafor normalen vil jeg si :)

Bortsett fra sykdom på rundgang har vi det fint :)
Hektiske dager stort sett. Vi er i åpen bhg et par ganger i uka og hun har vokst masse på å leke med g rundt andre barn :)
Hvordan får dere dagene til å gå nå?
 
Prøver igjen :p

Vondt å se på når de små blir så syke :(
S er heldigvis bare snørrete nå, så vi også håper det holder seg over jula nå :rolleyes:

Jeg fikk også halsbetennelse etter S hadde krupp. Kjipeste og lengste jeg kan huske å ha hatt :arghh:
Håper du blir bra snart! ❤️

Vi var på 10’ern i går :happy: 75 cm og 10 kg her. Litt større enn frøkna di ;) men begge innafor normalen vil jeg si :)

Bortsett fra sykdom på rundgang har vi det fint :)
Hektiske dager stort sett. Vi er i åpen bhg et par ganger i uka og hun har vokst masse på å leke med g rundt andre barn :)
Hvordan får dere dagene til å gå nå?
Innafor normalen i størrelse begge to ja, helt rart at de plutselig er 10 mnd:joyful:

Hektiske dager her også, aktiv frøken og åpen bhg er gull her også:) Hun er sliten på en annen måte de dagene vi er i åpen bhg:joyful:

Vi skal nordover til mannens familie i julen så har så smått begynt med pakkeliste osv:joyful: Jeg elsker å planlegge og er litt sånn kontrollfreak:)
Og etter jul blir det vel bare mer hektisk, jeg starter å jobbe i februar og vi får 6 uker hvor vi begge er i jobb med lillemor hjemme:meh: Heldigvis jobber jeg natt, og skal jobbe hver fredag og lørdag bortsett fra ei uke hvor svigers kommer å bor hos oss.. da skal jeg jobbe 4 nattevakter på rad:dead: Men men, sånn blir det når man ikke får bhg før august..

Dagene går stort sett unna, litt tregt nå med sykdom.. merker frøkna trenger å aktiviseres mer nå:rolleyes: Vi har kjøpt oss hus i en annen kommune, så neste år blir det flytting og større plass:joyful::Heartred Det blir gull:Heartbigred Nybygg og dobbelt så stor plass som vi har nå:joyful:
 
Se på den vakre frøkna da:joyful: Kjedelig å høre st det var vært mye sykdom, kjenner det igjen! 4. barnesykdommen, omgangssyke og influensa har herjet her siden august :(
 
Se på den vakre frøkna da:joyful: Kjedelig å høre st det var vært mye sykdom, kjenner det igjen! 4. barnesykdommen, omgangssyke og influensa har herjet her siden august :(

Hun er et lite sjarmtroll snuppa :joyful::Heartpink

Sykdom er så slitsomt:meh: Vi har foreløpig sluppet unna omgangssyken heldigvis, men kommer vel i hus det å
 
Innafor normalen i størrelse begge to ja, helt rart at de plutselig er 10 mnd:joyful:

Hektiske dager her også, aktiv frøken og åpen bhg er gull her også:) Hun er sliten på en annen måte de dagene vi er i åpen bhg:joyful:

Vi skal nordover til mannens familie i julen så har så smått begynt med pakkeliste osv:joyful: Jeg elsker å planlegge og er litt sånn kontrollfreak:)
Og etter jul blir det vel bare mer hektisk, jeg starter å jobbe i februar og vi får 6 uker hvor vi begge er i jobb med lillemor hjemme:meh: Heldigvis jobber jeg natt, og skal jobbe hver fredag og lørdag bortsett fra ei uke hvor svigers kommer å bor hos oss.. da skal jeg jobbe 4 nattevakter på rad:dead: Men men, sånn blir det når man ikke får bhg før august..

Dagene går stort sett unna, litt tregt nå med sykdom.. merker frøkna trenger å aktiviseres mer nå:rolleyes: Vi har kjøpt oss hus i en annen kommune, så neste år blir det flytting og større plass:joyful::Heartred Det blir gull:Heartbigred Nybygg og dobbelt så stor plass som vi har nå:joyful:

Det blir noen hektisk uker for dere.. men godt å vite at det er midlertidig i hvert fall :) Og ikke minst at dere får hjelp :)

Gratulerer med huskjøp! Så stas med nytt altså :D Vi bygde for snart 3 år siden og trives godt i huset. Digg når alt er nytt og oppussing er et fremmedord ;)
Og plass til (enda større) familie? :rolleyes:
Når flytter dere? Det blir kanskje bhg-start der da?
Kanskje lettere å få plass enn i byen også?

Jeg jobber en dag i uka nå og prøver i tillegg p klokke noen timer på kveldstid. Alt hjelper for å få det til å gå rundt på nyåret når det ikke er flere feriedager å spise av :rolleyes: men kjenner det er hektisk med en frøken som er så aktiv i tillegg. Skal nok bli godt å komme i jobb igjen i april også :) Rart at 10 mnd har gått allerede. Tiden har gått virkelig fort!!
 
For ei nydelig frøken, og ikke minst mammaen [emoji173]
 
Det blir noen hektisk uker for dere.. men godt å vite at det er midlertidig i hvert fall :) Og ikke minst at dere får hjelp :)

Gratulerer med huskjøp! Så stas med nytt altså :D Vi bygde for snart 3 år siden og trives godt i huset. Digg når alt er nytt og oppussing er et fremmedord ;)
Og plass til (enda større) familie? :rolleyes:
Når flytter dere? Det blir kanskje bhg-start der da?
Kanskje lettere å få plass enn i byen også?

Jeg jobber en dag i uka nå og prøver i tillegg p klokke noen timer på kveldstid. Alt hjelper for å få det til å gå rundt på nyåret når det ikke er flere feriedager å spise av :rolleyes: men kjenner det er hektisk med en frøken som er så aktiv i tillegg. Skal nok bli godt å komme i jobb igjen i april også :) Rart at 10 mnd har gått allerede. Tiden har gått virkelig fort!!
Skal bli veldig godt å flytte til noe nytt, uten å tenke på oppussing ja:joyful: Og muligens plass til en liten til etterhvert:rolleyes: Vi flytter i mai neste år, og er garantert bhg plass innen 3 mnd etter flytting:happy: Er noe annet på mindre plasser ja:happy:

Utrolig hvor travle disse små er, synes dagene går så kjapt.. plutselig er det helg og man er endelig to stk hjemme og kan avlaste hverandre litt:p Frøkna her er høyt og lavt, er under at noe ikke har knekt enda:joyful:
 
Nydelige dere ❤️ Så fint med oppdatering :) Her har det også vært mye sykdom denne høsten, og vi har hatt noen runder vi foreldrene også.. Vondt når barna våre ikke er i form ❤️
 
Nydelige dere ❤️ Så fint med oppdatering :) Her har det også vært mye sykdom denne høsten, og vi har hatt noen runder vi foreldrene også.. Vondt når barna våre ikke er i form ❤️
Høsten er vel tiden for sykdom dessverre:meh: Ingenting er verre enn når de små er syke nei, hun her ble dehydrert for hun orka ikke spise eller drikke når febern ble så høy:(Men vi fant heldigvis ut at Ibux tok feberen så det ble bare med en dag uten mat heldigvis:Heartred

Satser på at vi alle er ferdig med sykdom for en stund nå:joyful:
 
Back
Topp