Merker du at ringen er av?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Jeg baker ofte brød og da tar jeg av meg ringen. Jeg har en vane at jeg tar på den med tommelen når den er på. Når jeg ikke kjenner den så får jeg panikk i et sekund før jeg kommer på at den ikke er mistet, men ble tatt av. :p

Mange sier at de føler veldig på at noe mangler når ringen er av. Når begynner man å merke dette? :p
 
Jeg merker i alle fall om jeg tar den av.... Jeg sjekker sånn i ny og ne at det er mulig. Den gikk av nå.

Ringen min burde muligens vært en størrelse større. Men det er litt tiltak

Så, sånn reelt er den ca aldri av.
 
Merker det veldig om de er av. Tar de av på jobb (jobber på kjøkken/som konditor) og det er skikkelig rart :p
 
Jeg bruker ikke ring, det orker jeg ikke. Jeg har piercing i tunga, og den klarer jeg ikke å ta ut. Har prøvd noen ganger, og det er helt feil. Nå har jeg har den i 11,5 år.
 
Da jeg brukte ringen så merket jeg det veldig godt om den var av ja!
 
Ja, den irriterte meg i begynnelsen siden jeg ikke bruker noe særlig smykker - mens nå føler jeg meg nesten naken uten :bored:
 
Jeg bruker ikke ring, det orker jeg ikke. Jeg har piercing i tunga, og den klarer jeg ikke å ta ut. Har prøvd noen ganger, og det er helt feil. Nå har jeg har den i 11,5 år.
Tror hun mener giftering. du har vel ikke den i tunga.
 
Ja, den irriterte meg i begynnelsen siden jeg ikke bruker noe særlig smykker - mens nå føler jeg meg nesten naken uten :bored:

Jeg var litt usikker på om jeg kunne ha på en ring 24/7 når jeg ikke er vant til å ha på meg smykker, men gikk seg til fort.
Når begynte du å føle deg naken uten? Jeg har nå gått i seks timer uten ring uten å merke det :p Den sitter ikke så tett da fordi jeg har smal finger og litt tykkere ledd. :p
 
Jeg var litt usikker på om jeg kunne ha på en ring 24/7 når jeg ikke er vant til å ha på meg smykker, men gikk seg til fort.
Når begynte du å føle deg naken uten? Jeg har nå gått i seks timer uten ring uten å merke det :p Den sitter ikke så tett da fordi jeg har smal finger og litt tykkere ledd. :p
Oi, det husker jeg sannelig ikke! Vært gift snart fem år, så har vel gått seg gradvis til uten at jeg egentlig har merket at den har blitt «en del av meg» :p tenker liksom bare over det når jeg en sjelden gang tar den av, såå uvant og rart :D
 
Oi, det husker jeg sannelig ikke! Vært gift snart fem år, så har vel gått seg gradvis til uten at jeg egentlig har merket at den har blitt «en del av meg» :p tenker liksom bare over det når jeg en sjelden gang tar den av, såå uvant og rart :D

Hehe, skjønner :) Neste måned har vi vært forlovet i bare ett år så har jo ikke gått med den sååå lenge enda. :)
 
Har ringen på smykke [emoji39] Kjenner ikke når den er av. I starten ja. Men må få den "krympa". Fingrene har krympa iforhold til ringen og den faller rett av. Så må helst ha den på smykke om jeg i det hele tatt nå skal ha den med meg. Er bare så redd de ødelegger den da den er spesiallaga med skrift utenpå og inni... [emoji849]
 
Nei. Jobber på sykehus så får ikke bruke ringt. Tar den av og glemmer rett som det er å ta den på igjen :D
 
Tar av ringene ofte(dusj, baking, trening mm) og merker det er noe som mangler, husker alltid ta de fort på igjen når jeg er ferdig med det jeg dreiv med. Men det har hendt en sjelden gang jeg har glemt da føler jeg meg naken og ukomfortabel :hilarious:
 
Tar av forlovelsesringen når jeg vasker henda, dusjer, baker, jobber, driver uti hagen, når jeg skal sove. Føler hånda er naken veldig fort, så med en gang det er mulig så tar jeg på ring igjen
 
Jeg føler meg naken uten det faste jeg bruker av smykker/ringer, og får som du panikk et øyeblikk når jeg oppdager at det ikke er på. Jeg hadde et smykke jeg brukte i mange år, men sluttet å bruke det når jeg begynte å jobbe i barnehage. Hender fortsatt at jeg kjenner etter om det er der og skvetter til, før jeg kommer på at jeg ikke har brukt det på 6,5 år! :p
 
Tar den av hver dag på jobb. Når jeg jobber tenker jeg ikke over at den er borte, men så snart jeg går ut døren til kontoret, kommer tommelen for å sjekke om ringen er på plass. Rett som det er, må jeg snu og gå tilbake [emoji6]
 
Tar av ringene ofte(dusj, baking, trening mm) og merker det er noe som mangler, husker alltid ta de fort på igjen når jeg er ferdig med det jeg dreiv med. Men det har hendt en sjelden gang jeg har glemt da føler jeg meg naken og ukomfortabel :hilarious:

Hvorfor tar du ringene av når du dusjer? :)
 
Jeg føler meg naken uten det faste jeg bruker av smykker/ringer, og får som du panikk et øyeblikk når jeg oppdager at det ikke er på. Jeg hadde et smykke jeg brukte i mange år, men sluttet å bruke det når jeg begynte å jobbe i barnehage. Hender fortsatt at jeg kjenner etter om det er der og skvetter til, før jeg kommer på at jeg ikke har brukt det på 6,5 år! :p

Hehe, godt gjort etter så mange år! Men noen vaner blir man kanskje ikke kvitt :p
 
Back
Topp