Sex

Det varierer veldig.
Noen ganger er det 4 ganger i uken, andre 2 gange i måneden
 
Går veldig opp og ned, 1-2ganger i uka til 2ganger i måneden :nailbiting:
 
Ikke hatt oss siden tidlig september i fjor, så....
 
Som jeg skrev, 4 ganger i uken til 2 ganger i måneden.
Som regel er det en mellomting.
De gangene det er lite er det som regel en sammenheng med at jeg reiser ganske mye med jobben og TR kom mens jeg var hjemme...

Jeg regnet ikke med når han er borte. Såklart, når jeg får mensen rett før han kommer hjem fra nordsjøen går det jo fort tre uker mellom sexen :p Med penetrering i hvert fall. ;)
 
Varierer.. alt ettersom. Har en mann som er borte 3-4 dager i uka. Blir som regel et par ganger i uka.
Men av og til kan vi ha oss 2 ganger på en mnd. Da hadler det ofte om at mensen kommer da han kommer hjem, jeg er sliten osv.
Nå har vi vært sammen i 16 år, så sexlivet går jo litt opp og ned.. i starten hadde vi sex flere ganger om dagen..
før hadde vi sex for å ha sex, nå har vi mere kvalitet på sexn når vi først har oss.
 
Har en uskreven regel minst 2 ganger i uka. Ikke alltid det frister eller man har lyst men er jo alltid godt når man først har begynt og man angrer aldri etterpå :)
 
Ikke siden mini ble skapt. Mistet helt lysten. Men før det så var det alt fra 1 i uka til 1 i måneden. Ingen av oss har no særlig behov for selve akten, så vi koser oss på andre måter
 
Back
Topp