Når du lager middag...

M

My heart

Guest
lagde en kjempegod wok i dag, med gode råvarer. Klarte å ødelegge hele woken med en saus jeg hadde oppi.. ble altfor sterk, ungene rynket på nesen, og hele greia endte opp med pannekaker...
 
Jeg får ikke lov å "slumse" med ingredienser av samboer, for jeg ødelegger maten :hilarious: får lov når det gjelder brød da, for det har jeg lært meg, men ellers må jeg følge oppskrift :p
 
Jeg får ikke lov å "slumse" med ingredienser av samboer, for jeg ødelegger maten :hilarious: får lov når det gjelder brød da, for det har jeg lært meg, men ellers må jeg følge oppskrift :p

Haha! Jeg kjøpte en wok saus, som jeg brukte mye før.. men den var absolutt ikke god nå.. neste gang blir det wok uten saus :hilarious:
 
Jeg elsker slumpe/ fantasiretter, det liker resten av familien og :)
Jeg elsker at samboer gjør det, eneste er at han tåler litt sterkere mat enn jeg og ungene og da kan det til tider bli for sterkt :p minsten begynte å gråte den ene gangen fordi han hadde puttet i litt Cayenne pepper :hilarious:
Jeg derimot, jeg bør ikke slumse, det vet jeg selv. Kan jo si det slik at jeg for noen år siden lærte at man ikke skal putte rømme oppi noe varmt, lærte av å prøve det :hilarious:
 
lagde en kjempegod wok i dag, med gode råvarer. Klarte å ødelegge hele woken med en saus jeg hadde oppi.. ble altfor sterk, ungene rynket på nesen, og hele greia endte opp med pannekaker...
Æsj det er kjipt det! Sært når det er noe man har brukt før også har dem endret smaken litt.
 
Lager det meste på slump jeg :) Men sterke greier holder jeg meg unna, t.o.m. taco vil ikke ungene ha
 
Lage røkt svineknoke i suppe med allerede 2 buljongterning. Fy faen smakte som det var minst halvkilo salt. Ble så kvalm etter par skjer :grumpy: Ikke alltid lett dette med matlagning :hungover:
 
Lage røkt svineknoke i suppe med allerede 2 buljongterning. Fy faen smakte som det var minst halvkilo salt. Ble så kvalm etter par skjer :grumpy: Ikke alltid lett dette med matlagning :hungover:
Trenger jo ikke buljong. Bare kok knoken kjempelenge i vannet, så blir det så bra atte!
 
Gjorde det + bulljong, tenkte jo mer jo bedre :p
Hihi, fort gjort. Men buljongterninger er mer salt, enn smak - tilsett heller en løk i kokevannet, gir masse god smak. Den kan eventuelt siles av om man har kresne unger som ikke tåler å se løk.
 
Back
Topp