Vippe extencion, fyll i lepper og tegnede øyebryn!!

Treningsmamma

Andre møte med forumet
Er det flere enn meg som begynner å synes at dette velkjente utseende på gud og enhver er kjedelig og upersonlig? Har selv hatt falske vipper og kommer nok til å bruke noen engangs vipper igjen iblant til spesielle anledninger. Men jeg synes jenter ser så like ut for tiden at jeg har begynt å se det vakre i det naturlige. Når jeg ser en pen jente med naturlig og lite sminke, pen og glatt hud uten pudder og krem så blir jeg fascinert
 
Altså, hadde folk klart å se egne grenser så hadde jeg vært helt for, men når man ser duckface med 3cm vipper oftere og oftere så kjenner jeg at jeg blir oppgitt og lei meg. Samme med sminke, MÅ man smøre så tykt på liksom?[emoji23] skjønner ikke folk at det ser helt jævlig ut?
 
Altså, hadde folk klart å se egne grenser så hadde jeg vært helt for, men når man ser duckface med 3cm vipper oftere og oftere så kjenner jeg at jeg blir oppgitt og lei meg. Samme med sminke, MÅ man smøre så tykt på liksom?[emoji23] skjønner ikke folk at det ser helt jævlig ut?
Ja det er det jeg mener. Blir nesten litt satt ut og flau når jeg ser mange ansikt i dag. Ser så jævlig ut. Og moten forrandrer seg jo hele tiden. Synes synd på de som har forandret utseende sitt til permanent duckface nå når det trolig blir mer og mer IN Med NATULRIG utseende igjen.
 
Sminker meg på samme måte som jeg gjorde når jeg var 16. Eyeliner (har så store øyne så føler meg mer komfortabel med eyeliner så de ser mindre ut), maskara, bruker øyenskygge på øyenbrynene for å få de mørkere.
Bruker foundation, blush og kontour om jeg skal noe spesielt. Men ikke på hverdager.
Liker at huden får lufta seg litt jeg [emoji23]
 
Er dessverre mange søte jenter som ødelegger utsende sitt med slikt tull :/ og det som er trist er jo at de føler de må ha det pga de ikke er bra/fine nok som de er, tror usikkerhetene forsvinner med ducklepper
 
Sminker meg på samme måte som jeg gjorde når jeg var 16. Eyeliner (har så store øyne så føler meg mer komfortabel med eyeliner så de ser mindre ut), maskara, bruker øyenskygge på øyenbrynene for å få de mørkere.
Bruker foundation, blush og kontour om jeg skal noe spesielt. Men ikke på hverdager.
Liker at huden får lufta seg litt jeg [emoji23]
Det høres fint ut litt farge på bryn har jeg og begynt med for et år siden. Noe krem eller pudder i ansiktet har jeg aldri likt. Bare fordi jeg føler jeg kjenner at jeg har noe der liksom. Men litt sånn blush i skinnene bruker jeg jo når jeg skal noe. Mascara bruker jeg nesten daglig.. øyeskygge skulle jeg ønske jeg kunne. Føler ikke jeg får det til
 
Er dessverre mange søte jenter som ødelegger utsende sitt med slikt tull :/ og det som er trist er jo at de føler de må ha det pga de ikke er bra/fine nok som de er, tror usikkerhetene forsvinner med ducklepper
Det er nettopp det som er så trist. Det å skille seg ut i utseende med klær og sminke burde ikke være noe man frykter. Akkurat som om unge jenter føler at de må se sånn og sånn ut for å bli akseptert.
 
Back
Topp