Billig, rask og sunn

R

RoseBusk

Guest
noen tips til raske, sunne og gjerne billige middager? vi er matlei og lommeboken har lyst til å spare penger før jul. Men ikke spare så mye at det blir usunn mat
 
Mye godt i hjemmelaget supper, og de kan gjøres så sunne eller usunne man vil. Hjemmelaget tomatsuppe, grønnsakssuppe, kyllingsuppe. Ellers er lapskaus billig, godt og sunt.
 
Mye godt i hjemmelaget supper, og de kan gjøres så sunne eller usunne man vil. Hjemmelaget tomatsuppe, grønnsakssuppe, kyllingsuppe. Ellers er lapskaus billig, godt og sunt.
Mmm, nå fikk jeg lyst på grønnsaksuppe :p skal av og handle ikveld, så kanskje jeg må handle inn til det imorgen :D
 
Grønnsakssuppe med rotgrønnsaker, wok og vegetarpai med fetaost :love017
 
Mmm, nå fikk jeg lyst på grønnsaksuppe :p skal av og handle ikveld, så kanskje jeg må handle inn til det imorgen :D

Fikk litt lyst på det selv kjente jeg :p
Skikkelig høststemning med gode supper :D
 
Svineknoke er veldig billig nå. Vann den ut, stek så den kan pulled, å ha den i suppe/totilas/salat :)
Tomatsuppe med bønner og kikerter(Google, så kommer oppskriften opp), bruker man også egg får man et sikkelig herremåltid :p
 
kyllingwrap . litt likt som man kjøper inn til taco, bare man bytter ut enkelte ting :)
Veldig godt også krever det ikke mye arbeid på forhånd før det er ferdig
 
Back
Topp