Forslag til guttenavn

Eg har forelska meg i Theodor men gubben seie nei hehe...
Sander, zander, William, Alexander, tyco, valentin
 
Jeg også...
Lista er lang på jentenavn.. Men gutt nei.
Benjamin, Theo, Aksel, Selmer, Tristan, Edwin
 
Jeg har lenge sagt at dersom jeg fikk en jente til skulle hun kalles opp etter min avdøde mormor som var klippen i livet mitt, så blir det jente skal det navnet brukes.

Når det gjelder guttenavn var først meningen at barnefaren skulle velge navn, men etter alt som hente å jeg ble alene så fikk min datter finne navn i stede ettersom jeg selv var blank i den jungelen, min datter har kommet med et nydelig dobbelnavn så blir det gutt skal den få hete det hun kom med.

Så mitt forslag har du barn fra før be de komme med forslag for er ofte slik at de tenker på andre navn enn det man selv gjør, å på den måten kan du lett finne mange fine navn, går selvsagt å be andre du kjenner også om forslag.
 
Jaaa det er sååå vanskelig med guttenavn, håpet på jente derfor men nå blir det gutt igjen.. liker kun Wilhelm, men det er kanskje litt gammelmodig og blir rart nå som William er så vanlig?
Mannen liker Theodor, Jonas, Philip, Jakob & Aleksander..
 
Blank både på gutte og jentenavn :( Har gutt og jente fra før, så favorittene er tatt :)
 
Eg har forelska meg i Theodor men gubben seie nei hehe...
Sander, zander, William, Alexander, tyco, valentin
Ntååå eldstemann heter Theodor her, og lillebror Sander :love7 Hils din mann å si at Theodor var ikke min favoritt heller. Men når han ble født så bare passet det perfekt :Heartbigred Nå er han snart 8 år :happy:
 
Vi har William, syntes jo det er ett av de fineste guttenavnene, hvis han skulle han skulle hatt dobbeltnavn ville jeg at han skulle het William Matheo, så kanskje Matheo hvis det blir gutt igjen. Ellers er jeg glad i Jacob, Phillip
 
Min yndlings navn er Elijah og Johannes.
 
Guttene våre heter Sander og Jonathan❤ andre navn jeg liker er Jakob, Eivind, Thor, Sebastian, Olav
 
Jeg har forelsket meg i Gustav [emoji87] mannen er ikke helt enig...! Vi må ha et gammelt mannenavn, som nå kam bli fint igjen, er så vanskelig!
 
Back
Topp