Skygge?

Prøverpånummerto

Flørter med forumet
Hei! Er det bare jeg som ser streken? Er det skygge? Vært kvalm noen dager, men var ikke helt etter planen å bli gravid nå, som minsten kun er 6 mnd [emoji85]
IMG_5430.JPG
IMG_5431.JPG
 
Jeg fikk to sånne denne PP, men ikke gravid. Mye skygge på disse testene.
 
Jeg leste ett sted at om skyggen er veldig grå, er det det kjemiske stoffet som skal binde HCG som har vist seg. Det skal være en rosafarge i streken om det er spor av HCG. Men vet ikke hvor vidt dette stemmer :wacky:
 
Jeg leste ett sted at om skyggen er veldig grå, er det det kjemiske stoffet som skal binde HCG som har vist seg. Det skal være en rosafarge i streken om det er spor av HCG. Men vet ikke hvor vidt dette stemmer :wacky:

Hm, Ok. Syns det var vansklig å se fargen på streken, siden den er såpass svak!
 
Ja.. Trodde vi hadde klart det nå! kjenner kroppen er sliten av og pakke inn masse hormoner. Gikk så radig for 6 år siden. Men men:) Håper bare testen er svak til deg og at det lyser 2 sterke streker neste test:)

Huff, krysser fingrene for at den sitter snart for dere [emoji108] Her har vi fått to, og er egentlig ganske fornøyd med de jeg har, så kunne helst tenkt meg negativ test da minste kun er 6 mnd, meeen.. Selvfølgelig velkomment om det er noe på gang :)
 
Jeg som har trykt på liker ikke. Men er da ment til innleggene det står at det er ofte skygge på testene. Og det liner jeg ikke:(

Her på forumet betyr *liker ikke* at du ikke liker innlegget til en person, som følgelig får en negativ rating. Veeeldig happy om det kan gjøres om, siden jeg prøver å være snill og grei her inne :shy::angelic:
 
Back
Topp