Er tråder med bilder fortsatt et problem for folk eller er det løst?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Tenker På julekalenderen jeg tenker lage i desember og bilder er ofte en del av den. Nå er det bilde i tråden der jeg spurte om den først. Er det et problem for folk?
 
Alle bilder ses helt fint i nettleser :)

Derimot om man bruker forumet via tapatalk sin egen app så er det ett problem. Dette kan ikke løses av oss.

Om man ønsker å bruke forumet optimalt med alle funksjoner så anbefales det å gå over til nettleser. :)
 
Fortsatt et problem ja.

Men jeg får bruke nettleser på den isåfall. Overlever en tråd i ny og ne på nettleser.

Men jeg finner ikke den fra i fjor, kan noen linke til den?
 
Fortsatt et problem ja.

Men jeg får bruke nettleser på den isåfall. Overlever en tråd i ny og ne på nettleser.

Men jeg finner ikke den fra i fjor, kan noen linke til den?
Hva fra i fjor?
 
Alle bilder ses helt fint i nettleser :)

Derimot om man bruker forumet via tapatalk sin egen app så er det ett problem. Dette kan ikke løses av oss.

Om man ønsker å bruke forumet optimalt med alle funksjoner så anbefales det å gå over til nettleser. :)

Tapatalk kan dere ikke noe for nei Bare så dumt det ikke finnes egen app for Android lenger... App på iphone da?

Men, får ha i bakhodet ang bilder videre også da.

Nettleser er min løsning.
 
Alle bilder ses helt fint i nettleser :)

Derimot om man bruker forumet via tapatalk sin egen app så er det ett problem. Dette kan ikke løses av oss.

Om man ønsker å bruke forumet optimalt med alle funksjoner så anbefales det å gå over til nettleser. :)

Ja, takk og lov for nettleser. :p Heldigvis lett å komme innpå den når man er på app på iPhone. :) Så er jo ikke krise for min del, men et irritasjonsmoment er det. Håper det kan bli fikset snart :) Føler hele forumet er et spill i alfa :p
 
Alle bilder ses helt fint i nettleser :)

Derimot om man bruker forumet via tapatalk sin egen app så er det ett problem. Dette kan ikke løses av oss.

Om man ønsker å bruke forumet optimalt med alle funksjoner så anbefales det å gå over til nettleser. :)

Har problemer med tråder uten bilder også i appen??!!
 
nettleser er jo så lett å bruke.slipper å irritere vettet av meg for hver melding
 
Back
Topp