Den laaange ventetiden etter EL...

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Jeg hadde en SA i september, og etterpå lurte kroppen min meg trill rundt. Var bombesikker på at jeg hadde blitt gravid igjen før første mens etterpå, fordi jeg hadde ekstremt sterke symptomer - helt til jeg plutselig begynte å blø (og det var ikke noen positive tester på veien dit). Hadde ekstremt sterke menssmerter de første par dagene, men har skjønt at det er vanlig etter en SA. Jaja, greit å komme i gang igjen. Dette var 29 dager etter SA startet, så tror jeg kanskje at jeg hadde el forrige helg (et sted mellom lørdag og mandag). Og nå sitter jeg her da. Fortsatt 1,5 uke til jeg kan tillate meg å teste igjen (gidder ikke tidlig testing, blir både dyrt og frustrerende), og det murrer og surrer der nede. Akkurat som det gjorde begge gangene jeg var gravid med guttene mine, og akkurat som da jeg ble gravid nå i august, og akkurat som da jeg trodde jeg var gravid nå for en mnd siden. Konklusjon: Jeg trodde jeg kjente kroppen min veldig godt men den har vist seg å være en løgner:) Så nå må jeg forsøke å ikke telle dager så mye da... hvordan få vekk fokuset på denne prøvingen?
 
Har ikke noen svar på hvordan få bort fokuset, trenger sånne tips selv :jimlad: men kjenner igjen delen om at jeg trodde jeg kjente kroppen min.. Det var før jeg ble prøver :D 4 dpo i dag , og ventetiden eeeeeer såååååå laaaaaang:angry3
 
Har ikke noen svar på hvordan få bort fokuset, trenger sånne tips selv :jimlad: men kjenner igjen delen om at jeg trodde jeg kjente kroppen min.. Det var før jeg ble prøver :D 4 dpo i dag , og ventetiden eeeeeer såååååå laaaaaang:angry3
Ja fy fader. Later som ingenting i nøyaktig en halvtime av gangen liksom... bah. Kroppen har aldri lurt meg før, da. Men da har det også gått lynraskt, så vi har egentlig ikke prøvd på ordentlig før. Egentlig er det jo helt sprøtt, jeg har to barn og jeg skjønte ingenting av disse hcg-greiene (verken nivåer eller hva tidlig test vs vanlig test egentlig måler) før nå. Snakk om fjern!
 
Ja fy fader. Later som ingenting i nøyaktig en halvtime av gangen liksom... bah. Kroppen har aldri lurt meg før, da. Men da har det også gått lynraskt, så vi har egentlig ikke prøvd på ordentlig før. Egentlig er det jo helt sprøtt, jeg har to barn og jeg skjønte ingenting av disse hcg-greiene (verken nivåer eller hva tidlig test vs vanlig test egentlig måler) før nå. Snakk om fjern!
Samme her , to barn fra før som vi ikke trengte prøve på engang:angelic: nå derimot er vi i pp11, 2 sa og tre kjemiske eller noe , så har pent måttet finne ut litt av hvert nå :blackeye:
 
Samme her , to barn fra før som vi ikke trengte prøve på engang:angelic: nå derimot er vi i pp11, 2 sa og tre kjemiske eller noe , så har pent måttet finne ut litt av hvert nå :blackeye:
Oh no!! Huff stakkars:( Merkelig det der altså. Det står så mange steder at det er uvanlig med flere aborter hos samme person men hører jo så mye om det likevel. Masse lykke til..!!
 
Oh no!! Huff stakkars:( Merkelig det der altså. Det står så mange steder at det er uvanlig med flere aborter hos samme person men hører jo så mye om det likevel. Masse lykke til..!!
Ikke sant , satser på at det sitter en liten kneet der snart :angelic: tusen takk, masse lykke til til deg også :cat:
 
Haff. Det er vanskelig :/ det er jo det eneste man tenker på når man prøver :/
 
Back
Topp