Bake bake kake

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hva baker dere til jul? :D

Peppernøtter, krumkaker og kakemenn hvertfall :happy: du da?

Åh krumkaker, så godt, men så vanskelig å rulle syns jeg :P

Her er sjakkruter favoritten, så lager masse masse av de, også baker jeg maryland cookies, kakemenn, og kokosmakroner :)

Åh krumkaker, så godt, men så vanskelig å rulle syns jeg :p

Her er sjakkruter favoritten, så lager masse masse av de, også baker jeg maryland cookies, kakemenn, og kokosmakroner :)
Sjakkruter har jeg ikke hørt om :) mmm, maryland cookies :happy:
Å rulle krumkaker er ganske enkelt egentlig, evnt kan du legge midten av krumkaka over en kopp og dytte den nedi. Da får du jo slike som du kan ha multekrem o.l i :happy:

Sjakkruter har jeg ikke hørt om :) mmm, maryland cookies :happy:
Å rulle krumkaker er ganske enkelt egentlig, evnt kan du legge midten av krumkaka over en kopp og dytte den nedi. Da får du jo slike som du kan ha multekrem o.l i :happy:

Nei, en del som ikke har hørt om dem, men de blir alltid godt tatt i mot og likt når vi serverer dem :D

Hehe ja har gjort det noen år, vi har også bare delt dem i to faktisk, lettere å spise også da :P #allergiskmotsmuler

Pepperkaker og serinakaker, og lager marsipanfigurer :)

Havreflarn, sjokoladeboller (med puffet ris), mintkuler, konfekt, punsjboller.
Noen år lager jeg også marsipan.
Liker ikke tørre kaker så baker lite av det, men mannen liker serinakaker. Han får en stor boks av sin mor hvert år.

Som regel bare pepperkaker. Får litt diverse fra stemoren min, men i år blir ikke det aktuelt grunnet melkefrie kostholdet jeg må fortsette med. Tenker derfor lage pepperkaker, brownies og kanskje noe muffins å ha gjennom julen.

Havreflarn, sjokoladeboller (med puffet ris), mintkuler, konfekt, punsjboller.
Noen år lager jeg også marsipan.
Liker ikke tørre kaker så baker lite av det, men mannen liker serinakaker. Han får en stor boks av sin mor hvert år.

Åh havreflarn! De kan jeg vel lage melkefrie? :angelic:

Da blir det havreflarn også ;)

Hehe så bra :D

Da jeg ikke tåler noen som helst og frøkan ikke får sukker så må bake alt vi skal spise, så blir det: pepperkaker, peppekake og sjokolade kuler(av dadler), hasselnøtt kjeks, marsipan og raw snickers kake. Blir også lussekatter i jula etter lucia :p Må begynne med peppekake baking snart , for må ha klart både pepperkaker og peppekakedeig til de begynner med i bhg :dead: Ikke alltid gøy og givende når man må bake :facepalm:

Da jeg ikke tåler noen som helst og frøkan ikke får sukker så må bake alt vi skal spise, så blir det: pepperkaker, peppekake og sjokolade kuler(av dadler), hasselnøtt kjeks, marsipan og raw snickers kake. Blir også lussekatter i jula etter lucia :p Må begynne med peppekake baking snart , for må ha klart både pepperkaker og peppekakedeig til de begynner med i bhg :dead: Ikke alltid gøy og givende når man må bake :facepalm:

Hva gjør du angående sukker i barnehagen da? Sender med ett alternativ til alt ?

Lager ikke mye kaker for det blir ikke spist opp, men lager brente mandler og myke karameller.

Lager ikke mye kaker for det blir ikke spist opp, men lager brente mandler og myke karameller.

Høres deilig ut :D
Vi har kuttet ned på mengden, men litt julekaker må vi ha på bordet :)

Back
Topp