Hemmelig forum..

sengepolka

Elsker forumet
Heisann....

Jeg er blitt fjernet fra hemmelig forum og skjønner jo det... var ikke aktiv i det hele tatt. Lillegutt i magen ville komme for flere uker siden, men fikk stoppet det. Har hatt en grusom stressende sommer og høst og har måtte prioritere..


Men hva må jeg gjøre for å komme inn i gruppa igjen? Føler meg liksom litt ensom her ute :confused:
 
Du må vel være aktiv igjen. Det er vel de samme reglene som for å komme inn første gang, altså 50 innlegg på 1 måned :)
 
Heisann....

Jeg er blitt fjernet fra hemmelig forum og skjønner jo det... var ikke aktiv i det hele tatt. Lillegutt i magen ville komme for flere uker siden, men fikk stoppet det. Har hatt en grusom stressende sommer og høst og har måtte prioritere..


Men hva må jeg gjøre for å komme inn i gruppa igjen? Føler meg liksom litt ensom her ute :confused:


Hei!
Hvordan går det med deg og lillegutt nå? ♥️ Er dette din første?

Jeg tror det er x antall innlegg som må skrives før man kan bli med i skjult forum, men jeg ville hørt med ansvarlig.
 
Heisann....

Jeg er blitt fjernet fra hemmelig forum og skjønner jo det... var ikke aktiv i det hele tatt. Lillegutt i magen ville komme for flere uker siden, men fikk stoppet det. Har hatt en grusom stressende sommer og høst og har måtte prioritere..


Men hva må jeg gjøre for å komme inn i gruppa igjen? Føler meg liksom litt ensom her ute :confused:

Har ikke funnet noe hemmelig gruppe jeg :confused: jeg vil også gjerne være med
 
Hei!
Hvordan går det med deg og lillegutt nå? ♥️ Er dette din første?

Jeg tror det er x antall innlegg som må skrives før man kan bli med i skjult forum, men jeg ville hørt med ansvarlig.


Det går bra, jeg har svangerskap diabetes, akkurat som med første... så han er stor, men jeg er kommet over grensa... så han kan komme når som helst, men jeg blir satt igang om 4 uker pga størrelse. Dette er nummer 2, 7 år siden sist... ;)
 
Du må vel være aktiv igjen. Det er vel de samme reglene som for å komme inn første gang, altså 50 innlegg på 1 måned :)


Kommer til å spamme alt her inne jeg nå da...
 
Har ikke funnet noe hemmelig gruppe jeg :confused: jeg vil også gjerne være med
Reglene for opptak av skjult forum står i en tråd her. Husker ikke hva den heter akkurat nå, men heter noe med skjult gruppe:)
 
Du må ha skrevet 50 innlegg på en mnd i den åpne gruppa først, og deretter spørre om tilgang tror jeg
Åja, ikke over 50 innlegg til sammen i forskjellige grupper men i desembergruppen?:)

Det blir lett, der er så lite som skjer der inne ennå og derfor så få som svarer i den gruppen... Får spamme med meg selv... :hilarious:
 
Åja, ikke over 50 innlegg til sammen i forskjellige grupper men i desembergruppen?:)

Det blir lett, der er så lite som skjer der inne ennå og derfor så få som svarer i den gruppen... Får spamme med meg selv... :hilarious:
Ja, øverst i listen av tråder ser du innlegg som er festet. Der er det en tråd som forklarer om Skjult osv. Sjekk ut den
 
Skal sette meg ned å lese... var jo med i gruppen, men datt jo helt av lasset.

Nå nærmer det seg og alle spørsmålene dukker opp :playful:
 
Er det aktivitet inne på det hemmelige forumet da?


Husker da jeg fikk forrige mann ble jeg helt avhengig av BV og det skjedde noe hele tiden, men den gangen hadde vi ikke hemmelig forum heller.....
 
En god del mer aktivitet på skjult ja, åpent forum er jo nesten helt dødt dessverre.
 
En god del mer aktivitet på skjult ja, åpent forum er jo nesten helt dødt dessverre.


Så bra da... satser på å komme inn igjennom litt. :rolleyes:
 
Back
Topp