Kva gjer de i dag?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Det er helg! Her skin sola, og alt ligg tilrette for ein tipp topp laurdag. Skal de gjere noko spennande med eller utan barn i dag? :D
 
Ikke noe veldig spennende, muligens besøke mamma eller bestemor med ungene :)
 
I dag reiser samboer og lille til Drammen, hvor de skal sove over hos svigers. Jeg er alene hjemme, og skal gjøre minst mulig. Ta meg en øl, ligge rett ut i sofaen og sove leeenge! :cat:
Hørtes herlig ut :D nyyyyt!
 
Babyen og jeg skal på skogstur i finværet. Og kanskje vi sjekker ut om det er noe middag hos besteforeldrene :hilarious:
 
Nå sover bolla dupp og jeg skal benytte roen til å vaske litt i huset. Mannen er bortreist og kommer hjem sent i kveld.
Senere i dag blir det å besøke familie, rolig lørdag her i huset.
 
Lysfest på Hadeland Glassverk. :)
 
Skal senere på en utekveld med mamma, mine søstre og svigerinne. Middag og god drikke og muligens kino [emoji4]
 
Ut å shoppe litt julegaver og la lillegutt løpe litt rundt å få bort litt energi. Kanskje spise på restaurant når shoppinga er ferdig!
 
Her er det grått og kaldt i dag. Så vi koser oss inne hos oldeforeldre, og blir vartet opp:)
 
Iiiskaldt her, vi har vært på et kjøpesenter og handlet til 1 års fotografering
 
Jeg å frøkna koste oss med god frokost på mårran :Heartred

Så nå er det klesvask til den store gullmedalje :p
Ellers blir det rusletur til butikk etterpå :)
 
Idag ble det tur opp til mamma for å se på den nye leiligheten hennes og så en liten bytur :) I kveld må vi gjøre klar til visning fordi vi drar til Sverige i morgen :)
 
Ungene har vært hos foreldrene mine hele dagen, slik at vi voksne har fått vært effektive med oppussing her hjemme. De to eldste sover over der og må når minsten er i seng blir det biff og en film :)
 
Har vært hos svigerforeldrene mine på middag. Og i morgen skal vi på ski.
 
Har vært hos svigers en tur bare.
Eldste sover der inatt, minste er i seng, mannen spiller red dead på xbox å jeg surfer. Blir ikke senkveld i kveld kjenner jeg.
 
Samboer jobbet i dag så jeg var hjemme med jentungen. Ikke bare bare når en er sliten og trøtt og full av hormoner [emoji28]

På ettermiddagen blei det en liten tur på ikea [emoji5]
 
Har vært på kjøpesenteret som er nyåpnet og har masse tilbud... på en lørdag... med unge som er svært humørsyk for tiden... Det skjer ikke flere ganger i år for å si det slik.
 
Back
Topp