Vil dere vite kjønn når dere skal på på ordinær ultralyd?

Her var både samboer og jeg nokså rolige som barn, så skjønner ikke hvem sønnen vår slekter på [emoji28] Han kan være rolig også altså, men stort sett veldig aktiv. Synes det er herlig jeg, men det krever jo sitt [emoji12]
Haha, ja man er jo like glad i de uansett :hilarious: Men vi tuller om at vi ikke kommer til å skjønne tankegangen til ungen hvis den blir så forskjellig fra oss :hilarious:
 
Gynekologen min drev og byttet utstyr og holdt på lenge, og det begynte å bli ubehagelig av at han presset så lenge på magen :hilarious: Men vi ville jo begge få sjekket nakkefold og neseben, så bra han ikke ga seg :hilarious:
Godt at du hadde en gynekolog med pågangsmot :hilarious: Hehe, artig med aktiv baby. Blir gøy når vi kan kjenne bevegelser :happy:
 
Med nr 1 ville vi vite. Og vi så ganske kjapt at det var en gutt. Med nr.2 var jeg åpen for at det kunne være en hemmelighet, så vi var enig om at jm ikke behøvde å lete etter svaret om vi ikke hadde sett det iløpet av ul undersøkelsen.
Det første som skjedde når jm startet, var en liten tisselur som lyste opp hele skjermen :laughing002
Oiiiii!! Sa hun bare. Så måtte vi le allesammen :p
Om vi får en nr 3, så tror jeg nyskjerrigheten min vil overgå spenningen med å vente. Så vi vil.n8k gjerne vite om vi får se kjønnet:)
 
Vil definitivt vite. Klarer nesten ikke vente [emoji173]️
 
Oi, så heldige! Min lå såvidt stille nok til å sjekke neseben og nakkefold, bare turnet rundt hele tiden :hilarious: Lå der i hundre år før den lå stille nok til å sjekke det. Gyn mente at den turnet fra seg mens den var i magen, så den blir rolig utenfor. Lov å håpe, men tviler :hilarious:

Haha, min turnet ikke fra seg, bare varma opp :p
 
Hahaha, ja kanskje din gjør det :hilarious:

Han jeg fødte for tre år siden altså, så jeg VET det bare var oppvarming. De sparka fra innsida kjennes prikk lik de sparka jeg får den dag i dag når vi sover ved siden av hverandre.

Den jeg så på ul på mandag, uke 11, viste samme takter...
 
Han jeg fødte for tre år siden altså, så jeg VET det bare var oppvarming. De sparka fra innsida kjennes prikk lik de sparka jeg får den dag i dag når vi sover ved siden av hverandre.

Den jeg så på ul på mandag, uke 11, viste samme takter...
Hahaha, hurra :hilarious: Da har jeg litt å glede meg til :hilarious:
 
Vi vil vite:) For nysgjerrig til å vente til fødsel:)
Og om det blir gutt har jeg masse klær jeg skal gi bort til ei venninne som venter første jente:)
 
Back
Topp