Kva seier magefølelsen? Gutt eller jente?

M

Moderator Marte

Guest
Eller kanskje du har ein følelse av ein av kvar? :eek:
 
Her sier magefølelsen min ei jente allerede. Hatt rett på alle de tre andre mine, så da er det spennende å se om den er riktig igjen da med nr 4
 
Har så langt ingen konkret følese på hverken det ene el det andre
 
Trodde alltid jeg skulle bli en «guttemamma», men nå som jeg er gravid, føler jeg på meg at det blir en jente :happy: veldig rart!
 
Har fått for meg at jeg blir en «guttemamma», så blir positivt overrasket dersom det plutselig skulle vise seg å være en lillesøster som gjemmer seg der inne:happy:
 
Akkurat nå føles det ut som en jente. Har en jente fra før så begge deler ville vært gøy.
Fordelen med en jente til er jo alt som kan gå i arv og jenter kan jeg. Blir det gutt så er det jo spennende å se hvordan det vil være annerledes :)
 
Jeg har en liten følelse av at det kan være en gutt. :) Hadde vært kjekt i og med at yngstemann er en gutt. Men jeg har en jente også, som jeg tror ville syns det hadde vært stas med en lillesøster. :Heartred Så vi blir veldig glade uansett hva det viser seg å være, blir kjempespennende! :)
 
Kanskje litt på jente? Har gutt fra før og stortrives som guttemamma, så får se hva det blir!
 
Heller kanskje mot at jeg tror det er gutt. Kanskje. Mannen tror jente.
 
Trodde alltid jeg skulle bli en «guttemamma», men nå som jeg er gravid, føler jeg på meg at det blir en jente :happy: veldig rart!
Akkurat samme følelse her!! blir glad uansett hva det blir, da!
 
Har en liten følelse på gutt, men tenker kanskje det bare er fordi jeg har jente fra før :p Blir hvertfall like glad uansett hva det er som skjuler seg i magen :)
 
Da jeg gikk med henta mi var jeg overbevist om at det ble gutt. På OUL virket jeg bare mer forfjamset enn glad da vi fikk fortalt det lå ei jente i magen ;) ble fort vant til tanken på jente da. Tenker nå automatisk gutt også. Tror ikke det er ønskelig å få vite kjønnet denne gangen :)
 
Har egentlig ikke noe følelse for verken det ene eller det andre, jeg. Mannen er fra en "guttefamilie", så kanskje tryggest å gjette på det:p
 
Magefølelsen sier gutt.
Har tatt feil alle tre gangene før :laughing002

Men er altså helt sikker på at det er en gutt:love7
 
Back
Topp