IKM UKE 46

Hjerteskatten

Elsker forumet
Julibarna 2019
Hei jenter :Heartred

Krysser fingrene for at vi nå har eller har hatt mensen for siste gang for en stund. I uke 46 satser vi på positive tester :love7 :dance008

Ønsker dere alle masse LYKKE TIL!!
:sign17:sign19:wav

Hvis du ikke ønsker mensen i uke 46 får du henge deg på i denne tråden.

Skriv: NICK - PP - B? - EL - IKM - DIN ALDER

For eksempel (min): Hjerteskatten - PP2 - B2 - EL ca.2/11 - IKM ca. 16/11 - 34 år

PP = Prøveperiode.

B står for barn, altså hvilket barn du prøver på, nr 1, 2, 3 osv?

EL står for eggløsning.

IKM er datoen du skulle hatt mensen.


IKM:

Mandag 12. november

Tirsdag 13. november

Onsdag 14. november

Torsdag 15. november

Fredag 16. november

Lørdag 17. november

Søndag 18. november
:helloAnlipa - PP11- B3 - EL 4/11 - IKM 18/11 - 30år
:helloLubidi - PP 10 - B2 - EL ca 3/11 - IKM 18.11 - 24 år

Gravid ❤️:happy093
:love7Belka87
:love7Zazu
:love7Reiret
:love7tmarlen93
:love7Hjerteskatten
:love7Blåbær88
:love7BabyG
:love7Mamma16
:love7Sunshine007

TR og bedre lykke neste PP :yuck:
⭐Lyckeline
⭐waitingforamiracle
⭐Rjente22
⭐Spøkelse
⭐Pinkypay16
⭐LilleMy2019
⭐Annema93
⭐SiljJ88

Flyttet til ny IKM-gruppe:
:signs003Oslo 1989
:signs003 Lilletusta
 
Last edited:
Velkommen hit til dere begge :hello

Ser at begge dere har barn fra før også. Hvor store er barna deres nå?

Jeg har en gutt som er 5 1/2 :love7 Han begynner på skolen til neste år. Håper det klaffer sånn at han blir storebror før skolestart ;)
 
Velkommen hit til dere begge :hello

Ser at begge dere har barn fra før også. Hvor store er barna deres nå?

Jeg har en gutt som er 5 1/2 :love7 Han begynner på skolen til neste år. Håper det klaffer sånn at han blir storebror før skolestart ;)
Har ei som nettopp blei 4 :Heartred Ønsket seg lillesøster i 2 år nå, så er vel på tide å få en ny arving i hus :laughing002
 
Har ei som nettopp blei 4 :Heartred Ønsket seg lillesøster i 2 år nå, så er vel på tide å få en ny arving i hus :laughing002

Så kjekt at hun ønsker seg et søsken! :love017

Min har også lyst på en lillesøster, faktisk :happy: Tror det er på tide at han blir storebror, altså... ;) Alle barn har nok godt av å ha et søsken..
 
Har barn på 7 og 5 så litt skummelt å gå i gang med liten igjen nå som de begynner å bli store.. men håper også vi har en liten når minsten begynner i 1.klasse :D
 
Har barn på 7 og 5 så litt skummelt å gå i gang med liten igjen nå som de begynner å bli store.. men håper også vi har en liten når minsten begynner i 1.klasse :D

Kjenner meg veldig igjen, altså! Nå har jeg bare en, men synes mammatilværelsen er herlig nå som han er så selvstendig. Så å skulle få en baby igjen blir jo travelt også, men helt klart verdt det :love017

Håper på å være i permisjon når han skal ha korte dager på skolen :Heartred
 
Tror jeg har fått tr så da melder jeg meg inn her ;)

Anlipa- pp11- b3 - el ca 4/11 - ikm ca 18/11 -30år:wtf:
 
Stemmer!Ønsker alle masse lykke til i nok en prøveperiode. Merker energinivået er lik null på jobb om dagen, og driver å flytter og vasker og pakker ut samtidig her, så nå håper jeg på en llykkemåned i vente, for både meg og dere andre her <3

Åå, det håper jeg også ❤ Masse lykke til, til deg også :love017 Flytting kan være ganske intenst!! Flytter du langt unna der du bor nå?
 
Flytter inn her jeg :)
Egentlig forventet EL i morgen, men ser ut til at den blir forsinket, og da flytter IKM seg inn i uke 46.

Belka87 - 31år - B2 - PP2 etter MA (PP7 totalt) - EL 26-29/10? - IKM 11-13/10
 
Flytter inn her jeg :)
Egentlig forventet EL i morgen, men ser ut til at den blir forsinket, og da flytter IKM seg inn i uke 46.

Belka87 - 31år - B2 - PP2 etter MA (PP7 totalt) - EL 26-29/10? - IKM 11-13/10

Skrev deg opp på tirsdagen, jeg da. Krysser fingre og tær for at tanta ikke har dukket opp innen da ;) Lykke til med prøvingen :Heartred
 
Back
Topp