Barselgruppe/mammagruppe Grorud Oslo

Mammaforførstegang2018

Første møte med forumet
Hei,

Jeg venter mitt første barn 25.11.18. Lurer på om det er flere gravide i området.

Er hjemme mesteparten av tiden, og kunne tenke meg noen å gå på cafe/tur med :)

Kjenner ingen her selv, så kanskje det er noen i samme situasjon?
 
Nå er ikke jeg gravid, så jeg er ikke i målgruppen din. Men jeg svarer for det.

Helsestasjonen på Grorud holdt infomøte om amming i fjor iallefall. Var kanskje rundt 10-15 gravide der da som hadde termin innenfor kanskje 3-4 måneder. Der vil det jo være andre fra bydelen, som er omtrent like langt på vei som deg, og du kan kanskje komme i snakk med noen der? Hvis du ikke har vært på eller hørt noe om det, spør jordmor på helsestasjonen. Det er rart om de ikke skulle ha det tilbudet lenger.
 
Hei,

Jeg venter mitt første barn 25.11.18. Lurer på om det er flere gravide i området.

Er hjemme mesteparten av tiden, og kunne tenke meg noen å gå på cafe/tur med :)

Kjenner ingen her selv, så kanskje det er noen i samme situasjon?
Hei. Velkommen hit. Har du spurt inne i termingruppen for november? der er det garantert noen ;)
 
Last edited:
Hei! Helsestasjonen inviterer til barseltreff, så opp til gruppen som møtes om de ønsker å treffes videre. Anbefaler deg å delta der når du får muligheten. Vil også tipse deg om babysang i Rødvet kirke og barseltrening på Grorudhuset [emoji4]
 
Takk for svar. Jeg har vært på et av ammekursene. Men der var det bare meg og en til. Hun hadde flyttet ganske langt men var såpass langt på vei at hun pendlet tilbake til Grorud siden hun ville fortsette hos samme jordmor :)

Får se om det blir noen barselgrupper hos helsesøster :)
 
Takk for svar. Jeg har vært på et av ammekursene. Men der var det bare meg og en til. Hun hadde flyttet ganske langt men var såpass langt på vei at hun pendlet tilbake til Grorud siden hun ville fortsette hos samme jordmor :)

Får se om det blir noen barselgrupper hos helsesøster :)
Jeg fødte nå i september og fikk invitasjon til barseltreff på helsestasjonen, så det ordner seg nok :)
 
Back
Topp