Skravletråd for lag Bellona

Enig der ^^ Samtidig så er det kjekt å ikke feile helt liksom. Skal jeg eller du legge ut? Jeg kunne tenkt meg å bytte ut et par på challenge, for litt variasjon. Kanskje 10 min yoga, 30 min husarbeid, fiskemiddag (trenger motivasjon til den jeg :p ). Like mange oppgaver, bare bytte ut. Kaste ut push ups, planken og snop. Synes jeg da, ikke sikkert dere er enige :p

Fine endringer du har gjort :)
Jeg prøver igjen - denne uka skal bli bra ;)
 
1 dag unnagjort, bare 4 igjen! Søtsuget tar livet av meg! ^^
God dag på utfordringen, men målet framover er å få flere skritt enn i dag. Jeg vil ha bonus på alt denne uken, men det blir hardt! Men denne uken skal jeg ikke gå inn i fredagens veiing med en dårlig følelse! :D
 
1 dag unnagjort, bare 4 igjen! Søtsuget tar livet av meg! ^^
God dag på utfordringen, men målet framover er å få flere skritt enn i dag. Jeg vil ha bonus på alt denne uken, men det blir hardt! Men denne uken skal jeg ikke gå inn i fredagens veiing med en dårlig følelse! :D

Flott (og litt hårete) må for uken! :D

Selv skal jeg ikke tenke så hardt på poeng, men skal ta bedre valg i matveien.
Også skal jeg prøve å komme meg på trening 2 ganger til før fredag :)
 
Flott (og litt hårete) må for uken! :D

Selv skal jeg ikke tenke så hardt på poeng, men skal ta bedre valg i matveien.
Også skal jeg prøve å komme meg på trening 2 ganger til før fredag :)

Må bare ta i, få tankene vekk fra å spise godis, eller stappe i meg alt jeg kommer over også. Hva tenker du på når det kommer til å ta bedre valg i matveien? Jeg trenger inspirasjon :)
 
Må bare ta i, få tankene vekk fra å spise godis, eller stappe i meg alt jeg kommer over også. Hva tenker du på når det kommer til å ta bedre valg i matveien? Jeg trenger inspirasjon :)

Det er gjerne i tidsklemma det går galt her. Kjøper pizzabolle på butikken i stedet for å smøre med knekkebrød når vi skal i åpen barnehagen feks..
Må planlegge bedre og forby meg selv hastemat.
Skal starte å alltid ha en avokado på lur også. Det er godt og mettende både som frokost, lunsj og mellommåltid. Om det skal bli litt mer mat ut av det er det godt med litt rømme, løk og skinke/reker oppi ;)
Må planlegge middagen bedre de dagene jeg har trening, for den begynner allerede kl 17, og da blir det travelt.

Har du noen gode tips da?
 
Dagen i går var god, og klarte å holde meg unna snop til tross for at det lå sjokolade i skapet:eek::p og jammen tror jeg ikke dagen i dag blir bra også :D sola skinner og vi skal på trilletur med ei venninne også skal jeg på yoga i kveld :) og forhåpentligvis kommer jeg inn i rutinen for å legge inn mat i lifesum-appen, for det er så mye enklere og spise riktig når jeg bruker den. Eller mer riktig er vel bedre å si:rolleyes:

Nå håper jeg bare ikke at mensen som kom i går ødelegger alt for mye..
 
Dagen i går var god, og klarte å holde meg unna snop til tross for at det lå sjokolade i skapet:eek::p og jammen tror jeg ikke dagen i dag blir bra også :D sola skinner og vi skal på trilletur med ei venninne også skal jeg på yoga i kveld :) og forhåpentligvis kommer jeg inn i rutinen for å legge inn mat i lifesum-appen, for det er så mye enklere og spise riktig når jeg bruker den. Eller mer riktig er vel bedre å si:rolleyes:

Nå håper jeg bare ikke at mensen som kom i går ødelegger alt for mye..

Så bra! :) Og da antar jeg at lillemor er blitt bedre i form også?

Bare å tenke at den sjokoladen skal bli god til fredag. Som en premie for rå viljestyrke ;)

Her er også mensen på vei... spotting i dag og litt murring, så den kommer vel med et brak onsdag eller torsdag (hurra :shifty:)
Håper den ikke ødelegger uken, for nå er tallene mine langt bedre enn de pleier å være på mandager (jepp, jeg har veid meg i dag også :angelic:)

I kveld blir det Zumba på meg :dance011

God tur i finværet! :joyful:
 
Det er gjerne i tidsklemma det går galt her. Kjøper pizzabolle på butikken i stedet for å smøre med knekkebrød når vi skal i åpen barnehagen feks..
Må planlegge bedre og forby meg selv hastemat.
Skal starte å alltid ha en avokado på lur også. Det er godt og mettende både som frokost, lunsj og mellommåltid. Om det skal bli litt mer mat ut av det er det godt med litt rømme, løk og skinke/reker oppi ;)
Må planlegge middagen bedre de dagene jeg har trening, for den begynner allerede kl 17, og da blir det travelt.

Har du noen gode tips da?
Ah, ser den ja.
Jeg liker å gjøre det enkelt. I dag er planen at vi skal ha laksefilet til middag, med fullkornsris og grønnsaker. Middag er greit for det meste. Måltid på farten er det verre med, det er så lite sunt å velge mellom :(
Det er godt med yoghurt og musli da, og frukt i. Jeg bruker noe grønt til hvert måltid nå, siden det er i challenge. Det hjelper meg faktisk til å tenke mer over hva jeg har i meg :)
 
Dagen i går var god, og klarte å holde meg unna snop til tross for at det lå sjokolade i skapet:eek::p og jammen tror jeg ikke dagen i dag blir bra også :D sola skinner og vi skal på trilletur med ei venninne også skal jeg på yoga i kveld :) og forhåpentligvis kommer jeg inn i rutinen for å legge inn mat i lifesum-appen, for det er så mye enklere og spise riktig når jeg bruker den. Eller mer riktig er vel bedre å si:rolleyes:

Nå håper jeg bare ikke at mensen som kom i går ødelegger alt for mye..

Godt jobba :D
Satser på at mensen-vekta er borte til fredag :)
 
Så bra! :) Og da antar jeg at lillemor er blitt bedre i form også?

Bare å tenke at den sjokoladen skal bli god til fredag. Som en premie for rå viljestyrke ;)

Her er også mensen på vei... spotting i dag og litt murring, så den kommer vel med et brak onsdag eller torsdag (hurra :shifty:)
Håper den ikke ødelegger uken, for nå er tallene mine langt bedre enn de pleier å være på mandager (jepp, jeg har veid meg i dag også :angelic:)

I kveld blir det Zumba på meg :dance011

God tur i finværet! :joyful:
Ja, endelig er formen bra :D

Og den sjokoladen måtte samboer pent spise opp. Det finnes grenser hvor sterk man kan være når man har mensen:hilarious: kjøper ny på fredag:rolleyes:

Håper mensen ikke ødelegger for mye på fredag:) skikkelig dumt at den har såmye og si for den dumme vekta!

Artig med zumba :D liker trening som man ikke tenker over at man trener når man holder på :)
 
Ja, endelig er formen bra :D

Og den sjokoladen måtte samboer pent spise opp. Det finnes grenser hvor sterk man kan være når man har mensen:hilarious: kjøper ny på fredag:rolleyes:

Håper mensen ikke ødelegger for mye på fredag:) skikkelig dumt at den har såmye og si for den dumme vekta!

Artig med zumba :D liker trening som man ikke tenker over at man trener når man holder på :)

Hehe :p mannen min måtte pent nødt å spise opp resten av helgens potetgull i går. Ikke at han er vond å be da :p
 
Back
Topp