Skravletråd for lag Afrodite

Ok, men da trekker jeg meg :) dagene består for tida av jobb og unger, føler rett og slett ikke tids strekker til. Og dermed blir motivasjonen deretter :sorry: men ønsker lykke til til laget, heier på dere! :happy:
Skjønner :) Viktig med de riktige prioriteringene. Lykke til og så er du velkommen til å være med på en senere runde hvis det passer :)
 
Synd AnneS, men jeg skjønner avgjørelsen. :)


Hvor i alle dager har uka blitt av?? Det ble plutselig torsdag jo. :wideyed:
 
Ok, men da trekker jeg meg :) dagene består for tida av jobb og unger, føler rett og slett ikke tids strekker til. Og dermed blir motivasjonen deretter :sorry: men ønsker lykke til til laget, heier på dere! :happy:
Og heier på dere som er på wildcard også :Heartred
Takk og lykke til videre til deg også :)
 
Ja uka har gått kjempefort :O Tror ikke det blir en bra veiing for meg i morgen, men gjort er gjort og spist er spist :p


Blir spennende å se her, begynner å miste håpet om å gå ned noe før amminga er redusert. Den har ikke vært en bra slankekur for meg. :p

Meen, jeg er fornøyd med å stort sett spise sunt de fleste dagene i uka (om enn litt mye :p) og med veldig få unntak er jeg fysisk aktiv hver dag. Kunne vært verre. :hilarious:
 
Jeg tror jeg skal takke økedøgnene for nedgangen denne uka. Måtte veie meg to ganger, trodde ikke på tallet som stod der. :p
 
Jeg tror jeg skal takke økedøgnene for nedgangen denne uka. Måtte veie meg to ganger, trodde ikke på tallet som stod der. :p
Uansett hva grunner er så er jo det kjempebra :D Her ble det oppgang som forventet :/ Så det spørs om jeg går ut i dag.
 
Takket være dere andre to er jeg videre en uke til! Så tusen takk for det :D Så må jeg være mye flinkere den uka som kommer.
 
Takket være dere andre to er jeg videre en uke til! Så tusen takk for det :D Så må jeg være mye flinkere den uka som kommer.
Det er hver sin gang;) Jeg skal prøve å finne igjen litt motivasjon jeg, og håpe uken går bra!
 
Dårlig start på uka! Har skadet hånda og har skikkelig vondt, og kan heller ikke trille tur! Skal ut å gå litt når mannen kommer hjem.

Det verste er at jeg både har spist søppelmat og noen biter sjokolade (mørk riktignok, men fortsatt et lass med kalorier) idag. Ikke bra!
 
Dårlig start på uka! Har skadet hånda og har skikkelig vondt, og kan heller ikke trille tur! Skal ut å gå litt når mannen kommer hjem.

Det verste er at jeg både har spist søppelmat og noen biter sjokolade (mørk riktignok, men fortsatt et lass med kalorier) idag. Ikke bra!
Synd med hånda di da :( Håper det ikke er veldig alvorlig.
 
Synd med hånda di da :( Håper det ikke er veldig alvorlig.

Bare forstuing, men gjør rimelig vondt. Håper den blir bra igjen kjapt, ikke så lett med bebis og bare ei hånd som funker! :p
 
Et kraftig overtråkk på trening forrige onsdag som sitter alt for godt igjen her.. Har prøvd på noen turer, men har vondt! Spørs om jeg må roe helt ned! Prøver å passe på maten da..
 
1540 poeng, og veldig fornøyd med utfordringen! Har fått til veldig mye selv om jeg ikke var fått trent pga ankelen!

Gjenstår å se om følelsen av å ha vært flink vedvarer etter veiing i morgen :p
 
1540 poeng, og veldig fornøyd med utfordringen! Har fått til veldig mye selv om jeg ikke var fått trent pga ankelen!

Gjenstår å se om følelsen av å ha vært flink vedvarer etter veiing i morgen :p

Så flink!

Skal fylle ut og se hva jeg klarte her, men ble heller dårlig vil jeg tro. Har vært litt familiegreier også så dagene har forsvunnet fort. :wideyed:
 
Ned 0,6 her, overraskende nok! Men har nok spist mindre pga stress hit og dit, og kanskje endelig ammingen begynner å "funke" til annet enn å ha konstant søtsug og være konstant sulten? :p
 
Back
Topp