Hvor ofte er dere med venner?

1-2 ganger i året, og det er når barna sover. Fritiden min tilbringer jeg sammen med barna, det er det som er viktigst for meg når de er så små enda (og vil være sammen med mamsen sin). Nyter hvert eneste sekund sammen med de. ❤️ Vi er sammen med venner, men da er bestandig barna med. :)
 
1-3 ganger i året ca. Treffes oftere med barn da, å nå som vi har ei på under året er det nok enda sjeldnere vi treffer noen uten. Jeg elsker baby å smårolling tiden, men kjenner jeg gleder meg til minstemor er litt større å kan ligge borte en gang i blant så jeg og pappan kan ta oss en tur ut sammen :)
 
Ikke så ofte som jeg skulle ønske.. tiden strekker ikke til. Men har venninnekvelden innimellom og møtes nå og da. Heldig som har en kjempegod kollega gjeng som også er venner. Så får nok sosialt påfyll iløpet av dagen
 
Ei gang og to i uka. Jeg har et par gode venninner i nabolaget og vi er ofte innom hos hverandre på kveldstid når barna er lagt
 
Har vel reelt sett ingen. Så. Aldri.
 
Aldri desverre
 
Aldri.
 
Ikke så ofte som jeg skulle ønske.. tiden strekker ikke til. Men har venninnekvelden innimellom og møtes nå og da. Heldig som har en kjempegod kollega gjeng som også er venner. Så får nok sosialt påfyll iløpet av dagen
Samme her :)
 
Ett par ganger i året, blir hovedsaklig om jeg reiser til ei venninne som bor i bergen...
 
Flere ganger i mnd , gjerne opptil flere ganger i uka. Fint med skoletid, skift jobb og delt omsorg :)
 
Minst en gang i uken. Vi har fast gåtur wn dsg i jken der det bare er oss to. Herlig!
Hender også vi svipper innom hverandre på ett halvtimesbesøk her og der. Trenger sånne små pustelommer i hverdagen
 
Back
Topp