Skravletråd for lag Frøya

Må ærlig innrømme at jeg var sjokka over at det hadde vært nedgang denne uka. Lite bevegelse og kun spinning igår så super happy med det. Måtte le litt av tallet da 666 (66,6)
 
Må ærlig innrømme at jeg var sjokka over at det hadde vært nedgang denne uka. Lite bevegelse og kun spinning igår så super happy med det. Måtte le litt av tallet da 666 (66,6)
Herlig!! :)
Jeg har vært ræva siste ukene, men treningsstans gjorde meg litt deppa..
 
Siden Virrehøna ikke er med i krigen mer, er det noen som kan ta over oppgaven som krigleder?
 
Siden Virrehøna ikke er med i krigen mer, er det noen som kan ta over oppgaven som krigleder?
Skulle gjerne ha gjort det men ryker nok ut imorgen..... ser gravid ut etter disse sprøytene og gått opp 1-2kg i vekt i væske pga d.
 
Skulle gjerne ha gjort det men ryker nok ut imorgen..... ser gravid ut etter disse sprøytene og gått opp 1-2kg i vekt i væske pga d.
Så kjedelig da. Lykke til!
 
Vi vant utfordringen og må lage ny imorgen :) Jeg kan lage et forslag imorgen så kan dere komme med innspill :)
 
Kan egentlig trø inn som lagleder selv om jeg ryker ut eller ikke....ganske rolige helger uansett midt oppi all ivf opplegget.
Så bra :) Greit å ha noen å dobbelsjekke tallene mot.
 
Jeg synes egentlig at den utfordringa som var uka som gikk var veldig motiverende [emoji4][emoji4]
 
Jeg synes egentlig at den utfordringa som var uka som gikk var veldig motiverende [emoji4][emoji4]
Her er challenges fra forrige gang

Challenge:
1: fiskemiddag
2: grønt til alle måltid
3: 5 om dagen
4: vann til middagen
5: snopfri dag
6: 3 x 12 knebøy
7: 3 x planken så lenge du klarer
8: 3 x 12 Bicepscurl
9: 3 x 12 Sit-ups
10: Middag fra bunnen
11: 5 min meditasjon
20 poeng pr challenge.

Kommentarer: er allergisk mot fisk, så vil veldig ha denne vekk!!! Skift ut bicepscurl...ikke alle som kan få gjort den. Usikker på meditasjons, er ikke helt min greie.

Ønsker å skifte ut med: knipeøvelser (gjør de ikke hvis ikke), velg fiber (grovt brød, ikke lyst osv) og push ups
 
Forslag

25p for 1,5l vann pr dag

- 10min mosjon gir 5 poeng.

- 10 min trening gir 10 poeng

- 10 000 skritt er 25 poeng. Du får i tillegg 10 poeng ekstra pr 1000 skritt over du tar. Dvs, 15 000 skritt er 75 poeng.


Challenge:
1: velg grove produkter
2: grønt til alle måltid
3: 5 om dagen
4: vann til middagen
5: snopfri dag
6: 3 x 12 knebøy
7: 3 x planken så lenge du klarer
8: 3 x 12 push ups
9: 3 x 12 Sit-ups
10: Middag fra bunnen
11: 3×10 knipeøvelser

20 poeng pr challenge.

Bonus:
- 1,5l vann pr dag gir 50 poeng i bonus

- 210 minutter mosjon gir 50 i bonus

- 120 minutter trening gir 50 bonus
Eventuelt hvis du verken har bonus på trening eller mosjon gir 250 minutter mosjon OG trening til sammen 50 i bonus

- 10 000 skritt hver dag gir 50 i bonus

- 5 ulike challenge hver dag gir 25 i bonus. 7 ulike hver dag gir 50 i bonus, 9 hver dag gir 100 i bonu
 
Bah, denne uka blir nok ikke noe bra for min del! Minstemann har vært våken i mange timer hver natt og nå er jeg blitt syk![emoji21]
 
Kan egentlig trø inn som lagleder selv om jeg ryker ut eller ikke....ganske rolige helger uansett midt oppi all ivf opplegget.
Så bra :) Greit å ha noen å dobbelsjekke tallene mot.
Her er tallene fra forrige uke som du skal ta utregningen i fra for denne uka.
Uke 7 Lagets vekt 328,7kg
Uke 7:
Lavendel81 67,7kg
CCmil 82,8kg
Stjernestrikk 84kg
Frk.MammaMor 94,2kg
 
Back
Topp