Når bør man oppsøke lege?

BabyandI

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Jeg er nå 10 dager forsinket mens med negative graviditets tester. Hvor lenge venter man før man kontakter lege? Har aldri opplevd at mensen er forsinket mer enn 2 dager..
Sist jeg hadde mens så hadde jeg det i 11 dager så det er tydelig at det er noe kluss i syklusen pga MA i juli.

Vil jo gjerne få sette i gang og prøvd mer, blir ikke akkurat noe yngre heller. Så noen begynte på prevensjonsmidler som p-piller for å stabilisere syklusen men det er virkelig siste utvei.
 
Glemte å nevne at jeg hadde værtfall 3 positive tester først så hadde sikkert en kjemisk, kan dette gjøre at mensen blir sen?
 
Glemte å nevne at jeg hadde værtfall 3 positive tester først så hadde sikkert en kjemisk, kan dette gjøre at mensen blir sen?
Begynte du å blø ved en evt kjemisk da? For det er vel vanlig? Om ikke er det nok lurt å kontakte lege/gu så det sjekkes opp:)
 
Har ikke blødd noe siden 14 september så nei, trodde kjemisk bare var sånn man ikke la merke til om man ikke tok test tidlig.. så man blør etter kjemisk også?
 
Back
Topp