⭐️IKM uke 45⭐️

Dahlia

Gift med forumet
Sensommerbarna 2019
JuniJubel2021
Jeg prøver meg på en IKM-tråd for uke 45, jeg! Tanta kom i dag, så det er tid for å løfte blikket inn i fremtiden :)

Jeg heier på masse julibarn som skal lages i denne gruppa.

Skriv: NICK - PP - B? - EL - IKM - DIN ALDER

For eksempel (min): Duria - PP7 - B1 - EL ca. 28/10 - IKM ca. 10/11 - 29 år

B står for barn, altså hvilket barn du prøver på, nr 1, 2, 3?


IKM:
Usikker på dag
⭐️Karo91 - PP2 - B1 - EL ca 20.10 - IKM 04.11 - 26 år

Mandag 5. november
⭐️Rosegull - PP2 - B1- EL 23/10 - IKM 06/11 - 25 år
⭐️Craigh na Dun - PP 20 - EL 21.10 - IKM 05.11 - 24 år

Tirsdag 6. november
⭐️Sofia - PP3 - B3 - el. 23/10 - IKM 6/11 - 33 år

Torsdag 8. november
⭐️Lotta915 - pp8 - el ca 22-24 oktober - B2 - ikm 7-9 november - 26 år.

Fredag 9. november
⭐️Turkistliv - PP5 etter MA - B4 - EL ca 26.10 - IKM ca 09.11 - 24 år (Men blir 25 i uke 44)
⭐️Katz1 - ca pp 12 - b3 - el ca 28.10 - ikm ca 09.11

Lørdag 10. november
⭐️WhiteAngel - PP3 - B3 - EL ca. 28/10 - IKM ca. 10/11 - 30 år
⭐️Spøkelse - PP3 - B1 - EL 27/10 - IKM 10/11 - 27 år
⭐️Prøver2019 - PP1 - B2 - EL 25/10 ca - IKM 10/11 - 22 år

Søndag 11. november
⭐️illetusta - pp5 - b1 - EL rundt 22? - Ikm søndag 11 - 26 år
⭐️Cleopatra2018 - PP (gud vet hvor mange) - B2 - EL ca 28/10 - IKM ca 11/11


Gravid ❤️
⭐️Twinni
⭐️Klut
⭐️Tiomor
⭐️Belka87
⭐️Nette85

Ble ikke noe denne uka, dessverre :(
⭐️ElisabethVil
⭐️Aina123
⭐️Mamma’ntilNT
⭐️Kalaya00
⭐️Lusemus71
⭐️Chipotle
⭐️Bambii
⭐️Duria
⭐️Abc12
⭐️FrøkenMG
⭐️Vannari
⭐️Preggi2017
⭐️Prøver2018
⭐️Babyklar89
⭐️Kattedama
 
Last edited:
Må bare bounce denne så Spøksle ser den :playful:

Si gjerne litt om hva dere skal ha for slags strategi denne PP også. Hva skal dere gjøre for at det skal klaffe? :nailbiting:
 
Melder meg inn her selv om jeg skal ha prøvepause. :p

:Twinni - pp11 (1 ma) - b3 - el 23.10 - ikm 6.11
 
Klar for ny pp, gleder meg til mange positive tester i uke 45! :woot:

Spøkelse - PP3 - B1 - EL 27/10 - IKM 10/11 - 27 år

Dette er jo med forbehold om at fertilityfriend-appen har rett, og den tar utgangspunkt i min forrige syklus som var 35 dager. De syklusene jeg hadde før det var jo 38-40 dager. Satser på at FF har rett så jeg kan være i denne gruppa :happy:
 
Klar for ny pp, gleder meg til mange positive tester i uke 45! :woot:

Spøkelse - PP3 - B1 - EL 27/10 - IKM 10/11 - 27 år

Dette er jo med forbehold om at fertilityfriend-appen har rett, og den tar utgangspunkt i min forrige syklus som var 35 dager. De syklusene jeg hadde før det var jo 38-40 dager. Satser på at FF har rett så jeg kan være i denne gruppa :happy:
Jippi! Bli her så lenge du vil :D Jeg aner heller ikke åssen syklusen min blir.
 
Må bare bounce denne så Spøksle ser den :playful:

Si gjerne litt om hva dere skal ha for slags strategi denne PP også. Hva skal dere gjøre for at det skal klaffe? :nailbiting:

Moro at vi er i samme IKM-gruppe igjen da! :D Satser på at den neste gruppa vi ser hverandre i er termingruppa ;)

Vi koser oss annenhver dag i den fertile perioden, tenker vi kjører samme stategi denne gangen også :happy: Det eneste jeg har tenkt på etter de siste to pp'ene, er at jeg følte vi skulle hatt sex en gang til etter el. Vi har pleid å legge akjser typ på selve el-dagen og kanskje dagen etter, men hadde følt meg enda mer sikra hvis vi hadde hatt oss en gang til :p Selv om man legger de viktigste aksjene rett før el.
 
Moro at vi er i samme IKM-gruppe igjen da! :D Satser på at den neste gruppa vi ser hverandre i er termingruppa ;)

Vi koser oss annenhver dag i den fertile perioden, tenker vi kjører samme stategi denne gangen også :happy: Det eneste jeg har tenkt på etter de siste to pp'ene, er at jeg følte vi skulle hatt sex en gang til etter el. Vi har pleid å legge akjser typ på selve el-dagen og kanskje dagen etter, men hadde følt meg enda mer sikra hvis vi hadde hatt oss en gang til :p Selv om man legger de viktigste aksjene rett før el.

Enig! Termingruppe juli hadde vært stas :D

Jeg tror vi også må holde på litt lenger denne PP. Ikke gi oss på CD18 liksom.

Jeg skal ikke tempe (tror jeg :p) og prøve å ta en chillpill denne PP altså. Ha sex som er lystbetont og ikke tenke så mye på alt som burde vært gjort annerledes. Jeg skal også ikke bruke hverken babyklister eller andre remedier, men la naturen få prøve seg sjæl!
 
Enig! Termingruppe juli hadde vært stas :D

Jeg tror vi også må holde på litt lenger denne PP. Ikke gi oss på CD18 liksom.

Jeg skal ikke tempe (tror jeg :p) og prøve å ta en chillpill denne PP altså. Ha sex som er lystbetont og ikke tenke så mye på alt som burde vært gjort annerledes. Jeg skal også ikke bruke hverken babyklister eller andre remedier, men la naturen få prøve seg sjæl!
Det er sikkert lurt :) Jeg er jo bare på pp3, så jeg fortsetter på tempe, men jeg vil nok også ta en periode uten hvis det drar ut. Holder med deg på naturens krefter! :hello2 Satser på at det er vår tur nå!
 
Det er sikkert lurt :) Jeg er jo bare på pp3, så jeg fortsetter på tempe, men jeg vil nok også ta en periode uten hvis det drar ut. Holder med deg på naturens krefter! :hello2 Satser på at det er vår tur nå!

Vi får danse masse babandans om en 14 dagers tid og håpe at det gjør susen :dance011:dance011

Vi nærmer oss ett år som prøvere, men har liksom fått så få sjanser på det året! Håper denne PP er en reell sjanse med snill syklus og masse fine egg. :duckie
 
Vi får danse masse babandans om en 14 dagers tid og håpe at det gjør susen :dance011:dance011

Vi nærmer oss ett år som prøvere, men har liksom fått så få sjanser på det året! Håper denne PP er en reell sjanse med snill syklus og masse fine egg. :duckie
Ja vi får satse på det :D To uker føles ut som en evighet til da :rolleyes: Aldri i mitt liv har månedene gått så seint som denne høsten. Men nå får jeg besøk av noen venninner til helgen, da blir det vin og kos. Det får jo tiden til å gå litt fortere :happy:

Får satse på at gullegget ligger klart til el denne gangen da, så det blir julibaby :dummy1:
 
⭐️ Turkistliv - PP5 etter MA - B4 - EL ca 26.10 - IKM ca 09.11 - 24 år (Men blir 25 i uke 44) :eek:

Håper på en bursdagsgave denne prøveperioden :D
 
⭐️ Turkistliv - PP5 etter MA - B4 - EL ca 26.10 - IKM ca 09.11 - 24 år (Men blir 25 i uke 44) :eek:

Håper på en bursdagsgave denne prøveperioden :D

Da er du på lista :D

Jeg håper også på bursdagsgave - neste år! Har bursdag i slutten av juli, og klaffer det nå blir termin omtrent på bursdagen min neste år :O
 
Back
Topp