Har dokker begynt å gjere det klart til babyen kommer?

M

Moderator Marte

Guest
Desember nærmar seg med storkskritt!
Har dokker begynt å gjere alt klart? Satt opp senga? Vaska klær?
Eller føler dokker at dokker har god tid endå? :)
 
Vi har satt opp senga, og kjøpt vogn og noen småting. Jeg begynner å bli stressa, men samboer ser ut til å ta alt med knusende ro. Jeg vil gjerne ha han med på handlinga og få det meste klart, helst i går :p
 
Alt er klart. Gleder oss bare til hun kommer nå:)
Klærne er vasket, vogna står klar, senga står klar, bilstolen er også klar :)
 
Har handlet det meste og har kontroll på hva vi mangler, men ingenting er vasket og satt opp :) fortsatt 11 uker til termin i dag så føler jeg har god tid. Tenker å ha alt klart til uke 36isj ;)
 
Det eneste vi mangler er base til bilstolen. Vi skal flytte soverom, montere bedside crib og rydde plass til klær og utstyr på badet i løpet av november. Ellers syns jeg det er tidlig å vaske opp klærne, så det blir nok gjort i begynnelsen av desember :)
 
Har handlet inn Ca 90% av det vi trenger første månedene. Men ting er ikke plassert der de skal ennå pga uferdig oppsussing. Vasket og pakket hentetøy til fødebagen. Er veldig stressa på å få alt på plass og ferdig til første uken i november. Vogna kjøper vi til sist for desmber lønn og halvskatt :)
 
Sniker fra november. I tilfelle noen andre fra desember ikke er klar og er stresset over det, så har jeg termin om tre uker og er ikke(!) klar. Hehe. Har laget listen til fødebagen, men ikke kommet lengre. Mangler noen klær til baby. Hentesettet holder min mor på med. Mangler seng og litt småting. Men dette er nummer to, så har det meste, og vi skal klare oss. Alt går! :)
Begynte i permisjon i dag, så håper å bli klar de neste dagene. :)
 
Vi mangler å hente bilstolen og basen vi har bestilt. I tillegg mangler vi madrass til bedsidecrib og vugga og sengetøy til dynene og laken. Vippestol og babynest mangler vi. Ellers gjenstår det å vaske klær og male ferdig sprinkelsenga (men ingen hast, hun skal ikke sove der før noen mnd uansett). Ellers syns jeg vi kommer på plass litt etter litt. Målet er å være ferdig til november så vi kan slappe av siste 6 ukene. :) Er 32+1 nå
 
Alt er i hus, mangler bare å re opp seng og vaske opp en del tøy. Vognen må monteres, men den kan jo også monteres etter fødsel. Bortsett fra det er alt i boks, må vell pakke fødebagen snart, det har jeg ikke gjort enda.
 
Har det meste kjøpt inn, men må vaske opp en del mer tøy, i tillegg til sengetøy, kluter, håndkler. Og ordne på barnerommet. Og noen innkjøp fortsatt
 
Desember nærmar seg med storkskritt!
Har dokker begynt å gjere alt klart? Satt opp senga? Vaska klær?
Eller føler dokker at dokker har god tid endå? :)

Alt er mer eller mindre klart:) elsker følelsen av å være forberedt.
Litt vask av klær, vogntrekk, vinterpose og noen små siste innkjøp igjen. Har termin 3. Desember så det nærmer seg nå!
 
Har vogn, stellebord og bilstol etter brødrene. Nettopp fått masse klær i hus så mangler litt sengetøy, håndklær og stellematte.
 
Har det meste etter storebror, men må få tilbake en del vi har lånt ut til venner (bilstol/dunpose) :)
Må vaske babyklær, kjøpe ny madrass og skru opp sengen bare :)
 
Begynner å komme i orden nå. Har vasket opp klær etter storesøster ❤️ Mangler bare å re opp sengen og organisere i stellekommoden og pakke fødebagen :)
 
Huff her er lite på stell[emoji28] Total renovering av barnerom, men mannen ordner litt etter litt. Vogn er klar, fått masse gammelt tøy, har svært lite! Må sjekke mer bruktmarked[emoji106]
 
Her er egentlig det aller meste på plass :) mangler bare småtteri.
 
Back
Topp