Skygge?

sb88

Glad i forumet
Julibarna2014
Rfsu test tidlig. Noen som vet om det er vanlig å få skyggestrek på disse? Og hva tenker dere om denne testen?[emoji848]
Image1539209681.892712.jpg
 
Hvor mange dpo er du?
 
Syns ikke dette ser ut som skygge strek. Tror nok du er gravid :)
Hvisker forsiktig gratulerer [emoji173]️

Oi, sier du det?[emoji87] åh.. tør ikke å stole på det, men sier likevel takk[emoji257]
 
Hvor mange dpo er du?

Det vet jeg ikke. Tidligere har syklusene mine vært på 33-34 dager, sist var den på 55 dager[emoji33] tester ikke etter el, men trooor jeg er 11-12 dpo.. men aner egentlig ikke[emoji85]
 
Jeg tror det er babystrek [emoji4]
 
Tok en test fra Normal i dag, men den var hypersvak (type skyggestrek man ikke ser på bilde). Men etter litt googling har jeg forstått at disse er lite sensitive. Men jeg får bare ta tiden til hjelp rett og slett[emoji4][emoji1303]
 
Dagens rfsu test (eller kveldens rettere sagt)[emoji15] kom etter bare få minutter..
Image1539289260.425694.jpg
 
Forstår ikke. I dag fikk jeg denne (bittelitt etter tiden). Men den burde da vært sterkere? Og synålstrek skal man vel ikke stole på?
Murringer har jeg, og veldig ømme bryster.. Heller ingen mens. Står på appen min at jeg er 4 dager forsinket, men av erfaring er ikke syklusen min til å stole på[emoji53]
Image1539421377.160712.jpg
 
Ta en digital så slipper du å sitte å studere streker! :)
Ulike tester, ulike fargestoffer, urin.. alt spiller inn på de strekene.. :)
 
Ta en digital så slipper du å sitte å studere streker! :)
Ulike tester, ulike fargestoffer, urin.. alt spiller inn på de strekene.. :)

Ja, jeg får kanskje det. Har en til av disse clearblue plus, og så har jeg en digital. Tipper jeg tar den digitale på mandag. Men er pessimist[emoji20]
 
Begynte nå å blø, med mye mer smerte enn vanlig. Så regner med det var kjemisk. Men ok. Bedre nå enn senere i svangerskapet..
 
Back
Topp