Alenemamma uten jobb og plass å bo

junimammaaaaa

Andre møte med forumet
Jeg er gravid, ingen i familien støtter det, Pga jeg ikke har jobb og bor hos min søster. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. tanken på abort gjør meg sååå trist
 
Snakk med www.Amathea.no, de har mange gode råd.
Du kan nok få deg både jobb og husrom om du står på, men det kan kreve at du flytter langt, og tar hva som helst av jobb.
Kanskje bør du også sjekke hva du har av rettigheter ifht stønader?
 
Huff, dette hørtes skikkelig trassig ut!
Gjør som SoriaMoria sier, og ta kontakt med Amathea. De er kjempeflinke og kan nok hjelpe deg med avgjørelsen.

Må også få ønske deg masse lykke til og gi deg masse gode klemmer! :Heartred:Heartred

Og forresten: Det meste går, om du bare virkelig bestemmer deg for å få det til ;) :Heartbigred
 
Jeg er gravid, ingen i familien støtter det, Pga jeg ikke har jobb og bor hos min søster. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. tanken på abort gjør meg sååå trist

Jeg håper du har fulgt rådene her inne og har fått noen å prate med om dette, kjære deg :Heartblue:Heartpink
 
Sender deg varme tanker. Håper du finner en løsning du kan leve med. [emoji173]

Og økonomisk er det mye NAV kan hjelpe med. Ville i tillegg til p ta kontakt med Amathea tatt et møte med en familierådgiver hos NAV så du får råd til akkurat din situasjon. Det hjalp meg mye.
 
Det kan også være lurt å snakke med NAV om hva du kan gjøre i din situasjon. <3 Håper det ordner seg, og at du finner ut av noe som passer for deg! Lykke til!
 
Hvordan går det med deg? Hørtes ut som en helt ufattelig vanskelig situasjon :Heartpink

Håper du har hørt på de over her, å snakket med nav og amathea, de er ganske flinke på slike situasjoner. Nav kan hjelpe deg både med det økonomiske, og å finne bosted- og kanskje jobb når den tid kommer. Var selv alene med lillesnuppa når hun var ett år, å måtte ha en del hjelp fra nav for å komme meg over kneika. Det føles kanskje dritt og vanskelig- men jeg syns i allefall det var verdt det nå når jeg ser tilbake på det- selv om det var tøft når det sto på.

Håper det løser seg for deg :Heartred
 
Back
Topp