Når kjente du liv i svangerskapet?

Krokodille123

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
Juliknøttene 2022
Jeg har enda ikke kjent liv og er i uke 26! Så lurer på når andre kjente liv for første gang?
 
Uke 17 med første og uke 15 nå med nr to. Så ganske tidlig med andre ord. Men har morkaka bak og er slank, så lite polstring foran kan ha noe å si..
 
Var helt sikker rundt uke 16/17, men hadde da kjent ting siden uke 15 som jeg først nå i ettertid skjønner var bevegelser[emoji28]
Er førstegangs, slank og har morkaken plassert bak.
 
Kjente første luftboble i uke 17, og begynte å kjenne skikkelig spark og bevegelser daglig fra uke 20[emoji5]
Har morkaken plassert foran, men kjent liv godt fordeom [emoji2]
 
Denne gangen rundt uke 20:) tidligere de to andre gangene, rundt uke 17 med de.
 
Jeg har enda ikke kjent liv og er i uke 26! Så lurer på når andre kjente liv for første gang?

Har du vært og fått sjekka hvordan morkaken ligger osv? De sier at man skal kunne kjenne liv daglig fra uke 24.
 
Kjente sporadisk fra rundt uke 17/18 og daglig fra uke 20 sånn ca.
 
Rundt uke 14, med morkaken foran. Samboer kjente tydelig spark utenpå i uke 17. Veldig tidlig!
 
16+4 kjente jeg liv første gang, har egentlig kjent det daglig siden da, men nå er det mye kraftigere og tydelige bevegelser. :)
 
Jeg har enda ikke kjent liv og er i uke 26! Så lurer på når andre kjente liv for første gang?

Har du tatt det opp på kontroll? Hva mener din JM er «rett» tid for å kjenne liv?

Jeg lar meg ofte facinere av programmet «ooops - I didn’t know I was pregnant». Det finnes jo åpenbart en del mennesker som klarer å gå igjennom et helt svangerskap uten å oppdage graviditeten. Må jo anta at de da ikke har kjent spark i hele tatt? Så kanskje enkelte ikke kjenner det så lett...
 
Back
Topp